مشخصاتHonor Note 10 در TENAA منتشر شد

مشخصاتHonor Note 10 در TENAA منتشر شد

رونمایی از مشخصات آنر نوت ۱۰ در TENAA

قرار است در آینده ای نزدیک آنر از  نوت ۱۰ رونمایی کند. Honor Note 10 در لیست رگولاتوری چین یعنی TENAA نمایان شده و مشخصات آن قبل از رونمایی رسمی معلوم شد.

آنر در حال تدارک رونمایی از نوت ۱۰ در روز سه شنبه است. بعضی از مشخصات Honor Note 10 نظیر صفحه ی Amoled و تراشه ی کرین ۹۷۰ قبلا منتشر شده بود. ولی در حال حاضر لیست کامل مشخصات این گوشی از طریق رگولاتوری چینی TENAA پخش شده است.

فبلت جدید نظیر نمونه ی کوچکتر خود، آنر ۱۰ مجهز به دوربین دوگانه ی 16 و 24مگاپیکسلی می باشد و سنسور 24 مگاپیکسلی آن از نوع مونوکروم یا سیاه و سفید است. صفحه نمایش این فبلت 6.95اینچ به همراه رزولوشن HD پلاس یعنی ۲,۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و رم آن از نوع ۶ یا ۸ گیگابایتی می باشد. Honor Note 10 با حافظه ی داخلی ، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار افراد قرار داده می شود و امکان استفاده از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز در دسترس است.

با توجه به اینکه ترکیب سنسور استفاده شده در دوربین اصلی نوت ۱۰ همان ترکیب آنر ۱۰ است، دوربین سلفی این دستگاه متفاوت بوده و ۱۳ مگاپیکسل می باشد و ممکن است مجهز به امکانات حاکی بر هوش مصنوعی متفاوتی شامل حالت پرتره ی بهتر به کمک یادگیری ماشین باشد.

Honor Note 10 که از نظر ابعاد یک فبلت واقعی محسوب می شود، دارای ۱۷۷ میلی متر طول و ۸۶ میلی متر عرض می باشد و ۲۰۳ گرم وزن دارد. فبلت مورد نظر، در بخش نرم افزار به همراه نسخه ی جدید EMUI بر مبنای اندروید اوریو و قابلیت GPU توربو ارائه می شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *