مشارکت وان پلاس با مک لارن برای طراحی و تولید مدل خاص T6

مشارکت وان پلاس با مک لارن برای طراحی و تولید مدل خاص T6

مشارکت وان پلاس با مک لارن برای طراحی و تولید مدل خاص T6

کمپانی وان پلاس برای اینکه از فناوری های جدید بازنماند اقدام به همکاری و مشارکت با کمپانی خودرو ساز مک لارن نموده تا بتواند نسخه ای ویژه از گوشی هوشمند وان پلاس6 تی را وارد بازار کند. به تازگی بسیاری از کمپانی های فعال در عرصه تکنولوژی به سراغ کمپانی های خودروهای سوپر اسپرت رفته اند که این مشارکتی روندی در عرصه تکنولوژی محسوب می شود. همین مساله موجب شده تا کمپانی وان پلاس نیز با الهام گرفتن از گوشی هوشمند هوای20 آر اس پورشه دیزاین قرارداد همکاری خود را با کمپانی خودروسازی مک لارن امضا کرده و پروژه ای تحسین برانگیز را در برنامه خود قرار دهد.

البته ناگفته نماند هیچ یک از کمپانی های مک لارن و وان پلاس اعلام نکرده اند که چه هدفی را برای مشارکت با یکدیگر دنبال خواهند کرد اما کمپانی وان پلاس عنوان کرده که هر دو کمپانی در تاریخ11 دسامبر2018 میلادی فاز اول همکاری خود را در مراسمی تحت عنوان Salute to Speed که در مرکز تکنولوژی مک لارن در بریتانیا برگزار می شود معرفی خواهد کرد.

شعاری که برای این مراسم درنظر گرفته شده سلام بر سرعت عنوان می شود و براساس صفحه تیزر جدیدی که از وان پلاس منتشر شده و نشانی وب آن واژگانی همچون McLaren-6t دارد می توان نتیجه گرفت این دو کمپانی برای طراحی و ساخت نسخه جدید و پیشرفته وان پلاس6 تی بایکدیگر همکاری خواهند داشت.

اطلاعات به دست امده از خبرگزاری ها

باتوجه به اطلاعاتی که توسط خبرگزاری تچ رادار عنوان شده وان پلاس آخرین کمپانی نخواهد بود که با یکی از کمپانی های خودروسازی مشارکت دارد. تاکنون بلک بری و هواوی نیز با پورشه همکاری داشته اند و یا می توان به کمپانی اوپو اشاره کرد که یکی از شرکت های چینی بوده و با کمپانی خودروسازی سوپر اسپرت لامبورگینی قرارداد همکاری منعقد کرده است. اکثر گوشی های هوشمندی که براساس این فناوری تولید می شوند دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصربفردی همچون مشخصات داخلی و تم های پیش نصبی هستند که هدف از طراحی آن ایجاد تطابق بین گوشی و سبک برند خودرو است.مک لارن

یکی دیگر از ویژگی هایی که در خصوص گوشی های خاص می توان مشاهده کرد وجود لوگوی کمپانی سازنده خودرو در پنل پشتی گوشی است. براساس اطلاعات منتشر شده کمپانی وان پلاس همکاری و مشارکت طولانی مدتی را با کمپانی مک لارن خواهد داشت به همین دلیل باید درنظر داشت این امکان وجود دارد که مدل های خاص مشابهی از گوشی های جدید وان پلاس تولید و روانه بازارهای جهانی گردد. البته علاقه مندان به گوشی های هوشمند وان پلاس باید درنظر داشته باشند که محصول جدید این کمپانی قیمت پائینی نخواهد داشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *