مسابقه عکاسی به وسیله نخستین اپ دیجیتال

مسابقه عکاسی به وسیله نخستین اپ دیجیتال

مسابقه عکاسی به وسیله نخستین اپ دیجیتال

کمپانی کارا که در زمینه ارائه خدمات ارزش افزوده مبتنی بر خطوط تلفن های همراه فعلیت می کند به تازگی یک اپلیکیشن کاربردی را در زمینه عکاسی به دنیای فناوری و دیجیتال معرفی کرده است. این اپلیکیشن کارامد با نام زیگزاگ در اختیار علاقه مندان به هنر عکاسی می باشد تا بتوانند با استفاده از آن تصاویر زیبایی را ثبت کنند.

زیگزاگ تنها اپلیکیشنی است که در یک زمان به همراه نمایشگاه تلکام 2017 معرفی شد تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. زیگزاگ تنها پلتفرمی است که در خصوص مسابقات عکاسی و نظرسنجی و نوشتاری ارائه شده و به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی این اجازه را می دهد که برای خود یک حساب شخصی و یا سازمانی داشته باشند.

مسابقه عکاسی با اپ دیجیتال

هر شخصی این امکان را دارد که به وسیله اپ زیگزاگ در دسته بندی های مشخصی که وجود دارد مسابقه ی عکاسی یا نویسندگی که مبتنی بر یک موضوع از پیش تعیین شده است را برگزار نماید و در طول هفته می تواند در خصوص مسابقه خود تبلیغات کرده و به دیگر استفاده کنندگان از اپلیکیشن زیگزاگ این اجازه را بدهد که بتوانند عکس ها و مطالب خود را در مسابقه او شرکت دهند. بیشترین زمانی که برای اجرای یک مسابقه در نظر گرفته شده یک هفته می باشد و پس از اتمام مسابقه به برترین اثری که در هر مسابقه وجود داشته جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

مسابقه عکاسی با اپ دیجیتال

هرچقدر تعداد آثاری که در مسابقه مشارکت داشته اند بیشتر باشد به همان میزان هم جایزه نقدی بیشتری به برنده داده خواهد شد. زیگزاگ دارای مزایا و قسمت های جالبی است که یکی از این قسمت های جذاب بخشی است که در آن شرکت ها و سازمان ها حتی افراد حقوقی می توانند در نظر سنجی ها شرکت نمایند. به اینگونه که شرکت ها می توانند یک نظر سنجی را برگزار کرده و محصولات و خدماتی را که در اختیار مردم قار می دهند بررسی کنند و نظرات و پیشنهادات مردم را در مورد محصولات خود دریافت نمایند و از چگونگی عملکرد خود آگاهی پیدا کنند.

مسابقه عکاسی با اپ دیجیتال

در روزهایی که نمایشگاه تلکام برگزار می شود کمپینی به نام من و زرافه نیز به راه افتاده است که در این کمپین افراد و کاربرانی که از اپلیکیشن زیگزاگ استفاده کرده اند می توانند با عروسک بزرگ زرافه که در محیط نمایشگاه قرار داده شده است عکس گرفته و اثر خود را به وسیله اپلیکیشن زیگزاگ برای شرکت در مسابقه من و زرافه قرار دهند. افراد می توانند برای اثر خود تبلیغات گسترده انجام داده و هرچقدر لایک بیشتری را به دست بیاورند جایزه میلیونی ای که این اپلیکیشن در جریان برگزاری نمایشگاه تلکام در نظر گرفته به آنها اختصاص خواهد یافت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *