محصولاتی که گوگل پس از معرفی هنوز وارد بازار نکرده است

محصولاتی که گوگل پس از معرفی هنوز وارد بازار نکرده است

محصولاتی که گوگل پس از معرفی هنوز وارد بازار نکرده است

گوگل در سال2017 محصولات بسیاری را طراحی و معرفی نموده است که همچنان در این کمپانی باقی مانده اند و هنوز وارد بازار نشده اند. این کمپانی سال های بسیاری است که به عنوان یک تولید کننده سخت افزار فعالیت دارد و سالانه محصولات و دستاوردهای بسیاری را تولید می کند.

این کمپانی بزرگ سال گذشته میلادی محصولات و سخت افزارهای بسیاری را در بین برنامه های خود معرفی کرده است اما هنوز اغلب آن ها را به بازار عرضه نکرده و در اختیار کاربران و علاقه مندان محصولات خود قرار نداده است. امروز در این مطلب قصد داریم برخی از این محصولات را که هم چنان در انتظار عرضه به بازار هستند معرفی کنیم تا نسبت به آن ها آشنایی بیشتری داشته باشید.

Hangouts Chat گوگل

کمپانی گوگل در طول این سال ها  فعالیت های بسیاری انجام داده است تا بتواند پیام رسانی را طراحی کند که در سرتاسر جهان مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. اما این کمپانی موفق نشده این برنامه را با موفقیت به پایان برساند. در سال2017 گوگل از برنامه ای به نام هانگوست چت پرده برداری کرد که در اصل به عنوان نسخه گوگلی برنامه Slack می باشد.

هدف گوگل از طراحی این برنامه گفتگو میان کلیه افراد و اعضایی است که در کسب و کارها حضور دارند که البته چهارچوبی مدرن را برای آن تعیین کرده است. در حال حاضر علیرغم اینکه یک سال از معرفی این برنامه می گذرد اما همچنان خبری از عرضه ان نیست و گوگل نیز اعلام نکرده است که در مورد آینده این برنامه چه عملکردی خواهد داشت.

قابلیت پرواکتیو اسیستنس در مورد گوگل هوم

کمپانی گوگل در کننفرانس I/O که در سال گذشته میلادی برگزار شد از قابلیت پرواکتیو اسیتنس رونمایی کرد که موجب می شود کاربران گوگل هوم بتوانند به وسیله آن از کلیه هشدارهایی که در خصوص برنامه های یادآوری، ترافیک و یا حتی وضعیت پروازها اطلاع کافی داشته باشند.

چندی بعد گوگل اعلام کرد که این قابلیت را در خصوص دستگاه های گوگل هوم خود به کار خواهد گرفت و این اسپیکرهای هوشمند را در حالی عرضه می کند که از این قابلیت در آن ها استفاده شده است. اما هنوز علیرغم اینکه یک سال از معرفی آن می گذرد کاربران این دستگاه های هوشمند از وجود چنین قابلیتی در آن بی بهره اند.

جوابگویی دیداری گوگل هوم به دلیل وجود کروم کست

گوگل قابلیت دیگری را نیز در ارتباط با گوگل هوم معرفی کرده که در سال گذشته آن را طراحی نموده است و آن هم چوابگویی دیداری گوگل هوم می باشد که به وسیله کروم ست قابل انجام است. کمپانی گوگل در زمان معرفی این ویژگی اعلام کرده بود قرار است تا روزهای پایانی سال2017 این ویژگی قابلیت دست یابی برای کاربران را داشته باشد اما پس از گذشت یک سال هنوز خبری از آن نیست.

گوگل در خصوص این قابلیت اعلام کرده: کاربران گوگل هوم می توانند پاسخی که از سوی اسپیکر هشمند خود دریافت می کنند را بر روی نمایشگر بزرگی که در منزل دارند ببینند و به این ترتیب استفاده از این دستگاه هوشمند بسیار ساده تر از همیشه خواهد بود. در حال حاضر بیشتر از8 ماه از معرفی این محصول می گذرد و سال2017 نیز به پایان رسیده است اما هنوز اسپیکر های هوشمند این کمپانی فاقد این فناوری می باشند. هنوز اطلاع دقیقی در خصوص این قابلیت وجود ندارد و مشخص نیست که این برنامه به وسیله گوگل اجرا خواهد شد یا اینکه گوگل دیگر بیخیال استفاده از آن شده است.

گوگل کلیپس

در دقایق پایانی کنفرانسی که از سوی گوگل برگزار شده بود این کمپانی سخت افزار جدیدی را معرفی کرد که به نام گوگل کلیپس از آن نام برده شده است. در خصوص این سخت افزار از هوش مصنوعی استفاده شده است که می تواند به بهترین شکل لحظات واقعی کاربران را ثبت نماید و کاربرد بسیاری می تواند داشته باشد. گوگل کلیپس یک دوربین منحصر بفرد می باشد که برای استفاده باید آن را بر روی میز و یا یک صندلی بگذارید؛ پس از قرار دادن دوربین کار خود را آغاز خواهد کرد و هر زمانی که تشخیص دهد اقدام به ثبت لحظات خوب شما خواهد کرد.

برای اینکه بتوانید تصاویر را ذخیره کنید این دوربین می تواند به شکلی خودکار خود را با گوشی هوشمند شما هماهنگ کند و به این ترتیب تصاویر نیز در گوشی شما ذخیره خواهد شد. گوگل در جریان کنفرانس خود هرگز تاریخ مشخصی برای ورود این دوربین به بازار عنوان نکرده است و تنها اعلام کرده به زودی این محصول در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته طی چند هفته گذشته ای دوربین کاربردی توانسته از سوی FCC تائیدیه دریافت کند و احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور وارد بازار گردد و کاربران و علاقه مندان محصولات گوگل بتوانند از آن استفاده نمایند.

استفاده از گوگل اسیستنت در خصوص تلویزیون های اندروید

گوگل در سال2017 اعلام کرد که به زودی کلیه تلویزیون های اندروید می توانند از گوگل اسیستنت استفاده نمایند. این کمپانی برای استفاده از این دستیار هوشمند به تلویزیون هایی همچون شارپ، سونی براویا و شیائومی می باکس و جندین مورد دیگر نیز استفاده کرده است که می توان از آن ها برای قرار دادن این دستیار نام برد. گوگل اعلام کرده است که می خواهد از دستیار خود در مورد کلیه تلویزیون های اندرویدی استفاده کند ولی در این کار کمی تاخیر داشته و در حال حاضر دستگاه های کمی هستند که از این دستیار در مورد آن ها استفاده شده است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *