مایکروسافت؛ عمر باتری لپ تاپ های آرم فراتر از انتظار خواهد بود

مایکروسافت؛ عمر باتری لپ تاپ های آرم فراتر از انتظار خواهد بود

مایکروسافت؛ عمر باتری لپ تاپ های آرم فراتر از انتظار خواهد بود

مایکروسافت در جلسه ای که با کوالکام داشته این را تاکید کرد که لپ تاپ هایی که با پردازنده آرم وارد بازار خواهند شد از عمر باتری بالای برخودارخواهند بود، این لپ تاپ ها به گونه ای می باشند که با هر بار شارژ قادر خواهند بود که تا چند روز شارژ باتری را نگه دارند.

مدیریت تبلیغاتی

یکی از مدیران شرکت مایکروسافت در میان همایش نسل پنجم کوالکام که در هنگ کنگ برگزار می شد در مصاحبه ای که با وب سایت رسمی Trusted Reviews داشت تاکید کرد که از لپ تاپ های آرم می شود انتظار بالایی داشت. با این که رقم خاصی اعلام نشده، اما این رامطمئنیم که عمر این باتری ها فراتر از انتظارات خواهد بود.

رتبه بندی ای که ما برای توسعه دهندگان خود می گیریم در سطح استاندارد است ولی اکنون ما از این سطح هم بالاتر رفته ایم. تا به امروز لپ تاپ هایی که ساخته می شد به طوری بود که باتری آن ها هر روز باید شارژ می شد، اما با تولید این لپ تاپ ها تحولی را در صنعت کامپیوترهای رومیزی خواهیم دید. طوری می شود که دیگر نیازی نیست که شما شارژر لپ تاپ خود را همیشه همراه داشته باشید، چون حداقل تا چند روز شارژ را در خود نگه داری می کنند.مایکروسافت برای اولین بارپردازنده آم را در ماه دسامبر سال گذشته همراه با نیت ارائه کامل قدرت ویندوز 10 بر روی چیپ ست اسنپدراگون835 به بازار عرضه کرد. این دقیقا همان چیپ ستی است که بر روی موبایل های نسل جدید اندورید مانند گلکسی اس 8 و پیکسل 2 استفاده شده است. این برنامه می تواند منجر به تولید لپ تاپ های با کیفیت تر و با عمر بالاتر در آینده شود.

این برنامه باعث شد تا در همان ابتدای تولید سه شرکتی که با مایکروسافت همکاری می کنند ( ایسوس، لنوو،اچ پی) همکاری خود را با این شرکت آغاز کنند، ولی بعد از همایش مایکروسافت و کوالکام اعلام شد که شرکت های بیشتری برای ارائه این برنامه اعلام آمادگی کردند. این شرکت ها بعد از شنیدن این پیشرفت و جذب شدن به این گروه بسیار هیجان زده شده اند. 

مایکروسافت و کوالکام؛ شرکای قدیمی

موضوع ساخت لپ تاپ های آرم موضوع همکاری جدید مایکروسافت و کوالکام نیست. زمانی که نخستین کالا از تبلت های سرفیس به نمایش گذاشته شد ، دو مدل کاملا مجزااز آن ها در بازار موجود بود. در یکی از مدل ها سیستم عامل آر تی استفاده شده بود و در مدل دیگر از نسخه ویندوز و پردازنده X86 استفاده می شد.

 لزومی ندارد که درمورد تاریخچه ویندوز آرتی صحبت کنیم چون استفاده کنندگان از این نرم افزارها همان طور که در گذشته نزدیک دیگر علاقه ای به استفاده از ویندوز فون را ندارند همان موقع هم علاقه چندانی به استفاده کردن از یک ویندوز ضعیف تر را نداشتند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *