لو رفتن زمان انتشار(God of War)

لو رفتن زمان انتشار(God of War)

لو رفتن زمان انتشار(God of War)

به تازگی در فضای مجازی، اطلاعاتی منتشر شده است مبنی بر این که زمان انتشار یکی از مورد انتظار ترین انحصاری های سال آتی پلی استیشن 4یعنی God of War مشخخص می گردد.

چندی قبل یک کاربر توییتری به اسم Wario64 آمار و اطلاعاتی را در فضای مجازی انتشار داد که بر اساس آن، زمان منتشر شدن این بازی در گالری پلی استیشن، دوم فروردین سال آتی مشخص شده بود. ساعتی پس از منتشر شدن این تصویر، زمان انتشار این بازی دوباره به شکل پیشین خود که در آن تاریخ انتشارغیر معلوم بود، برگشت.

واکنش خاصی هنوز از سازندگان این بازی مطرح نشده است، ولی به نظر می آید که کمپانی سونی طی یکی از رویدادهای مشخص شده، بالاخره از تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار به صورت مشخص رونمایی کند.

بازی پی اس 4

بازی پی اس 4

نسخه شماره جدید God of War برای نخستین مرتبه در زمان کنفرانس سونی در E3 2016 رونمایی شد. این بازی در لیست سال گذشته پلی استیشن نمایشی نداشت و از زمان انتشار نیز اطلاعات جدید زیادی از آن انتشار داده نشده است.

به نقل از کارگردان این بازی گفته بود که زمانی که گروه سازنده این بازی آماده شوند، به طور قطع نسخه فوق العاده ای از God of War  را رونمایی خواهند کرد.

وی همچنین در ادامه سخن از به الهام گرفتن شماره جدید خدای جنگ از یکی از برنامه های پخش نشده جنگ ستارگان خبر داد و از چالش های خود حاکی از فعالیت هایی جهت جدی گرفتن کریتوس توسط گیمرها گفت.

بازی پی اس 4

بازی پی اس 4

داستان نسخه جدید   God of War پس از حوادث سه گانه اصلی این بازی جریان داشته و داستان کریتوس، کاراکتر اصلی این فرانچایز را در روبرو شدن با خدایان اسکاندیناوی بازگو می کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *