قالب آماده برای اینستاگرام

قالب آماده برای اینستاگرام

حتما شما در سایت های مختلف نام زیادی از قالب آماده برای اینستاگرام را شنیده اید و اما نمی دانید که چرا اصلا به وجود آمده اند و چه کارایی را دارند . و آیا با توجه به نیازی که دارید می توانید قالب آماده برای اینستاگرام را برای خود پیدا کنید یا خیر .

از جمله هنرهایی که امروزه وجود دارد هنر طراحی گرافیکی است که می توانید با بهره گیری از آن ها همه احساس و تفکرات خود را از به میان بکشید و به دیگران انتقال دهید. امروزه این هنر دستخوش تحولاتی شده است و توانسته است تا حالت صنعتی به خود بگیرد . و دیگر مانند گذشته نبوده است که تنها هنر روی تابلوهای نقاشی خلاصه شود بلکه در همه کارها از این هنر استفاده می شود و با استفاده از هنر می تواند محصولات خود را بهتر به مشتریان بشناساند.

در دنیای امروزه همگان می دانند که استفاده از تبلیغ برای معرفی کردن محصولات بسیار مهم است و در همه جنبه های تبلیغاتی از هنر استفاده می شود . زمانی که شبکه های اجتماعی به میان آمدند بازار فروش بسیاری از محصولات نیز از قبل رونق بیشتری پیدا کرد و کسب و کارها نیز از این راه ها برای تبلیغات استفاده می کردند.

اگر به صفحات مجازی تعدادی از شرکت ها سر بزنید خواهید فهمید که پست های آن ها دارای وزن برابری هستند و اما درست است که پست های آن ها بسیار متفاوت اند ولی اصولی که برای طراحی صفحه ها به کار رفته است همگی یکسان است . به همین خاطر قالب ها ایجاد شدند تا برندها بتوانند برای صفحه های خود از طراحی های اصولی استفاده کنند.

قالب آماده چیست ؟

اگر شما نتوانید برای پیج خود طراحی را پیدا کنید یا به کلی از سازماندهی کردن پیج خود بی خیال می شوید ؟ جوای این سوال نه است و شما می توانید از قالب ها برای صفحات سایت خود استفاده کنید . اگر شما خودتان نیز نمی خواهید این قالب های را آماده کنید می توانید سری های آماده آن ها را از اینترنت دانلود کنید و بعد از این که قالب های مدنظر خود را پیدا کردید می توانید آن ها را دانلود کنید . در این زمان فایل زیپی را دریافت خواهید کرد که همه فایل ها در آن قرار دارد.

اگر می خواهید قالب آماده ای را که انتخاب کرده اید ویرایش کنید بهتر است ابتدا از فردی که آن را ایجاد کرده است اجازه بگیرید. البته برای ویرایش قالب های آماده نیز ممکن است راهنماهای بسیار زیادی وجود داشته باشد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

قالب هایی آماده فایل ها گرافیکی اند و در فرمت های گوناگونی برای هدف های خاصی به وجود آمده اند.این قالب های موضوع های بسیار زیادی از قبیل مسافرتی ، معرفی محصول ، قالب لوگو ، قالب های ورزشی و .. دارند. نرم افزارهای گرافیکی بسیار زیادی وجود دارند که فرمت های بسیار مختلفی را دارند . در بین این فرمت ها فرمت های فتوشاپی و فرمت های افترافکتی به ترتیب برای فرمت های ایستا و پویا استفاده می شود.

قالب آماده

چه نوع قالبی باید تهیه شود ؟

در اینترنت قالب آماده بسیار زیادی وجود دارند که با توجه به نیازهایی که داری می توانید از آن ها استفاده کنید. برای مثال اگر پیجی که دارید موضوعی ورزشی دارید بهتر است از قالب هایی با رنگ های روشن استفاده کنید زیرا مخاطب و کاربرانی که سایت شما دارند بیش تر جوانند و به رنگ های تیره علاقه ای ندارند.

برای انتخاب قالب آماده باید به نکته دیگری نیز توجه کنید و آن نیز سازماندهی لایه های قالب آماده ای است که انتخاب کرده اید. قالب اگر به صورت بی نظمی شده باشد باعث می شود تا اگر به نرم افزار تسط کافی را نداشته باشید در آن سردرگم شوید و درنهایت نیز نمی توانید به خوبی از آن ها استفاده کنید .

از دیگر ویژگی هایی که در زمان انتخاب قالب آماده باید به آن توجه کنید اندازه قالب است . برای مثال اینستاگرام فایل هایی که به صورت مربعی اند را درخود بهتر نمایش می دهد . زمانی که قالبی را انتخاب می کنید بهتر است مواردی که در پیش نمایش قالب آماده وجود دارد را نیز دانلود کنید تا بعدها نیز دردسرهایی برای شما ایجاد نشود.

موارد گفته شده برای انتخاب قالب آماده کلی بوده است و اما بقیه ویژگی های با توجه به نیازهای افراد تغییر خواهد کرد.

فایده های قالب آماده

1-صرفه جویی کردن در هزینه ها

2-بیش تر شدن سرعت و هم چنین صرفه جویی در وقت

3-پیجی تمیز و مرتب را ایجاد می کنید .

4-از استایل دهی و استاندارد بودن رنگ ها اطمینان پیدا می کنید .

معایب قالب آماده

1-استایل شما به استایل سایر افرادی که از این قالب استفاده کرده اند بسیار شبیه خواهد بود .

2-قالب های آماده نمی تواند به صورت صددرصد نیازهای شما را پوشش دهد .

3-اگر با نرم افزار آشنایی کافی را نداشته باشید در زمان کار با قالب به مشکل برخواهید خورد .

جای فروشگاه های اینستاگرام در این میان کجاست ؟

سایت های بسیاری در داخل و خارج از کشور وجود دارند که این قالب ها را ارائه می کنند. البته هیچ کدام از این سایت های داخلی و خارجی تنها برای اینستاگرام کار نمی کنند و این باعث می شود تا برای این که قالب موردنظر پیدا شود جست و جوهای بسیار زیادی در بین سایت های صورت گیرد. بعضی از این سایت ها نیز در خارج از کشورند و برای ایرانیان تحریم شده اند و ایرانیان نمی توانند به محتوای این سایت ها دست پیدا کنند.

در این جا این خلا را فروشگاه های اینستاگرام پر می کند و بهترین قالب آماده هایی که وجود دارد و خاص اینستاگرام اند را از اینترنت جمع می کنند و می تواند آن ها را به صورت کلی به کاربران ارائه کند. پس شما می توانید به فروشگاه های اینستاگرام بروید و قالب های آماده آن را تهیه کرده البته تعدادی از این قالب ها نیز رایگان اند .

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *