قاب عکس های دیجیتالی

قاب عکس های دیجیتالی

باتوجه به توسعه دوربین های دیجیتالی ،ثبت کردن حجم زیادی از تصاویر به صرفه نیست و نگه داری ان ها در حافظه های جانبی انقدرها جالب به نظر نمی رسد. به صورت کلی قاب عکس های دیجیتال به ان دسته از قاب عکس هایی گفته می شود که تصاویر دیجیتال ار نمایش می دهد ونیازی به کامپیوتر ویا چاپ کردن تصویر نخواهیم داشت.

قاب عکس های دیجیتالی که توسط تولیدکنندگان مختلف تولید شده اند ویژگی های مختلفی نیز دارند. اما از جمله ویژگی های عمومی ان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش این قاب عکس ها دارای ابعاد گوناگون می باشد .این ابعاد از 7 اینچی شروع شده و به 20 اینچی می رسد.
  • برخی از این قاب ها دارای فرمت تصویر به صورت JPEG هستند ،و برخی دیگر از این قاب ها فرمت های بیشتری را پشتتیبانی می کنند.
  • این قاب عکس ها می توانند در فواصل زمانی مشخص ،توانایی پخش و تغییر تصاویر را دارد.
  • تصاویر دوربین ها مستقیما از طریق کابل های ارتباطی نمایش داده می شوند.حتی برخی از این قاب های دیجیتالی از بلوتوث نیز پشتیبانی می کنند.
  • این قاب عکس های دیجیتال  این ابلیت را دارد تا از روی اینترنت تصاویر شما را به نمایش بگذارند و یا حتی تصاویر ایمیل را هم نشان دهد.
  • برخی از این قاب عکس های دیجیتال نیز می توانند ویدئو و یا موسیقی را پخش کنند.
  • از ویژگی های این قاب های دیجیتال توانایی کنترل از راه دور را دارند.

البته باید در مورد امنیت این قاب عکس های دیجیتالی این چنین گفت که در سال 2008 یک شرکت چینی اقدام به ساخت قاب عکس های دیجیتالی کرده بود او دراین قاب عکس ها بدافزاری را قرار داده بود که می تواند تصاویر را به سرقت ببرد.

قاب عکس های دیجیتال

قاب عکس های دیجیتالی جدید

امروزه قاب عکس های دیجیتالی زیادی معرفی شده است  که می تواند عکس های زیادی را نمایش دهد .یکی از قاب عکس های دیجیتالی جدید با قابلیت هایی بیشتر از نمونه های قبل که به تازگی معرفی شده است ،اسکای لایت نام دارد. قاب عکس های دیجیتالی برای انتخاب انعطاف پذیر بیش تری دارد و حتی می تواند تصاویری ایمیل شده اند را هم دریافت کرده و نشان دهند.

عر یک از قاب عکس های دیجیتالی ادرس ایمیل خاص خود را دارند و ابعاد ان ها نیز بابر 27 *19 سانتی متر است . اگر نزدیکان هم این قاب عکس ها را خریداری کنند می توانند تصاویر جدید شما را بببیند. در صورت این که عکس جدیدی در این قاب عکس ها گزاشته شود برای دیگران اعلانی قرار می گیرد که نشان می دهد این عکس جدید است و با لمس ان فرد می تواند ان را مشاهده کند.

ظرفیت حافظه  این قاب عکس ها برابر 4 گیگ است یعنی قابلیت این را دارند تا 4000 عکس را در خود جای دهند. هم چنین با استفاده از این قاب عکس ها می توانید عکس های قدیمی را پاک کنید . بعضی از این قاب عکس ها هستند که می توانند به وای فای وصل شوند این قاب عکس ها قیمت بالاتری دارند و قیمت ان ها برابر 160 دلار است.

قاب عکس Aura

از قاب عکس های دیجیتالی که به تازگی معرفی شده ،قاب عکس است. این قاب عکس قابلیت این را دارد که عکس هارا قبل از نمایش سانسور می کند. ما در دوره‌ای عجیب زندگی می‌کنیم؛ جایی که عکس‌های بسیاری گرفته شده اما به ندرت دیده می‌شوند.

بعضی از عکس ها در دوربین های عکاسی گرفتار شده و یا در کامپیوترها مخفی می شوند حتی بعضی از عکس ها فراموش می شوند .هدف این قاب عکس ها بازگشت عکس های قدیمی به زندگی است .البته عکس هایی را نشان می دهد که مناسب اند.

هدف اصلی از ساخت این قاب عکس های هوشمند این است که بهترین عکس ها را بدون این که خود کاربر دخالتی کند نمایش داده می شود.سایر قاب عک های دیجیتالی باید خود کاربر در ان دالت داشته و عکس ها را انتخاب کرده و انتقال داده سپس توسط صفحه نمایش نشان داده خواهد شد .  Aura این امکان را به شما داده است تا بدون دخالت کابر همه این کارها صورت گیرد.

این قاب عکس های دیجیتالی اپلیکیشن مخصوص به خود را هم دارد که این قابلیت را دارد تا بیش ترین عکس هایی از زندگی شما که در گوشی خود دارید را نمایش دهد. این اپلیکیشن هوشمند است و تصاویر تار،بی کیفیت و تکراری و یا تصاویری که کنتراست پایینی دارند را نیز نمایش نخواهد داد.

قابلیت های جذاب قاب عکس های دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی های قاب عکس های دیجیتال این است اگر تصاویر برهنه ای را در ان داشته باشید ان ها را نمایش نخواهد داد . این کار با استفاده از هوش مصنوعی صورت گرفته است و با مشاهده تعداد زیادی از تصاویر مختلف به این ویژگی دست یافته است.

قاب عکس هوشمند  Aura این قابلیت را دارد تا به صورت هم زمان از هر چند تا کاربر پشتیبانی کند. مثلا شما می توانید برای کل خانواده خود یک قاب عکس دیجیتال خریداری کنید و همه افراد خانواده عکس های خود را به همین قاب عکس بفرستند .تصویر هایی را که کاربران مختلف انتخاب می کنند روی یک فضای ابری نامحدود که تعیین شده است آپلود می شود . افراد می توانند با استفاده از این قاب عکس دیجیتال به Wi-Fi متصل شده و با ان ارتباط برقرار کنند.

این قاب عکس دیجیتالی و هوشمند دارای ابعادی برابر 29.84 در 25.4 سانتی‌متر است .این قاب عکس ها را در دو رنگ سفید عاجی به همراه تریم رزگلد و یا رنگ زغالی با تریم مشکی می توان سفارش داد. نمایشگر این قاب عکس ها نیز 9.7 اینچیبه همراه نور پس زمینه  9.7 اینچی است.

این قاب عکس های هوشمند دارای سنسورهای نور ،حرکت ،ژست ،شتاب سنج و مجاروت است.با بهره گیری از این ویژگی ها برای مثال می توان وقتی فردی وارد اتاق شد عکس جدید نشان داده می شود. زمانی که کسی با دست جلوی این قاب ها حرکت خاصی را انجام دهد عکس های قبلی و یا بعدی نمایش داده می شود. یا برای مثال با کاهش نور اتاق قاب عکس ها نیز خاموش می شود . این قاب عکس ها را هم می توان به روی افقی و یا عمودی به  دیوار زد و هم می توان ان را روی پایه ای قرار داد.

قیمت قاب عکس های دیجیتال

قیمت این قاب عکس های دیجیتال 400برابر دلار است.این قیمت در مقایسه با سایر قاب عکس های دیجیتالی قیمتی بالا است. با استفاده از این هزینه می توانید یک تبلت خریداری کنید و هم از ان به عنوان قاب عکس و هم برای تماشای فیلم از ان استفاده کنید . اگر شما می خواهید این قاب عکس ها را خریداری کنید باید به سایت Aura مراجعه کنید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *