قابلیت استفاده از نسخه بتای عمومی اندروید P از تاریخ8 می سال جاری

قابلیت استفاده از نسخه بتای عمومی اندروید P از تاریخ8 می سال جاری

عرضه ی نسخه ی پیش نمایش اندروید پی از8 می2018

کمپانی گوگل از تاریخ8 می سال جاری اعلام نموده که دستگاه های پیکسل و هفت گوشی پرچم دار دیگر قابلیت استفاده از نسخه ی عمومی اندروید پی را دارا می باشند. برنامه ای که گوگل در خصوص منتشر کردن نسخه ی عمومی اندروید دارد نشان دهنده آن است که نسخه ی عمومی دوم در روزهایی که نزدیک به برگزاری کنفرانس I/O منتشر خواهد شد و کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

در حال حاضر صفحه ی Android Beta Program در مورد اندروید پی قابلیت دسترسی دارد به همین دلیل می توان این احتمال را داد که نسخه دوم عمومی اندروید پی طی روزهای نزدیکی انتشار خواهد یافت؛ از این رو کاربرانی که علاقه مند به استفاده از آن هستند می توانند دستگاه های خود را ثبت نموده و به راحتی و بدون هیچ مشکلی از بروزرسانی OTA در خصوص نسخه ی عمومی و پیش نمایش اندروید9.0 استفاده نمایند.

باید این نکته را نیز عنوان کنیم که این سیستم عامل جدید از نسخه های بتایی که پیش از این بوده ادامه نمی یابد به همین دلیل در صورتی که در برنامه ی بتای اندروید O‌ عضو شده اید برای این که بتوانید اندروید پی را دریافت کنید باید از ابتدا این کار را انجام دهید. هشداری در صفحه ی دانلود نسخه ی عمومی اندروید پی وجود دارد که عنوان می کند آن دسته از دستگاه هایی که به وسیله فلش کردن اقدام به دریافت نسخه ی اول پیش نمایش این سیستم عامل نموده اند به احتمال زیاد قادر به دریافت نسخه ی دوم پیش نمایش اندروید پی به شکل OTA نخواهند بود؛ به همین دلیل به احتمال زیادی مجبور به دریافت این نسخه به شکل دستی می باشند.

همانگونه که پیش از این احتمال داده می شد دستگاه های نکسوس دیگر قابلیت دریافت پشتیبانی برنامه بتا را نخواهند داشت و از فهرست آن نیز حذف شده اند. به همین دلیل فقط دستگاه های پیکسل که در سال2016 تولید شده اند به همراه پیکسل2 و پیکسل2 ایکس ال قابلیت دریافت نسخه ی عمومی اندروید پی را دارا می باشند. گوگل اعلام نموده که این سیستم عامل در خصوص دستگاه های پیکسل و هفت پرچم دار دیگر همچون وان پلاس6 و گوشی هوشمند شیائومی می میکس2 اس و سونی اکسپریا ایکس زد2 و همچنین نوکیا قابلیت دسترسی را دارا می باشد و این دستگاه ها می توانند از امروز یعنی تاریخ8 می2018 به این نسخه از اندروید پی دست یابند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *