فعال شدن قابلیت جدید در فیسبوک مسنجر به زودی

فعال شدن قابلیت جدید در فیسبوک مسنجر به زودی

فعال شدن قابلیت لغو ارسال پیام در آینده ای نه چندان دور در فیسبوک مسنجر

مسنجر فیسبوک تا چند روز آینده گزینه ‌ی قابلیت لغو ارسال پیام یا unsend را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

امکان دارد برای شما هم چنین شرایطی اتفاق افتاده باشد که در مسنجر فیسبوک در حال پیام دادن باشید و به طور اشتباهی پیامی را فرستاده و خواسته باشید ارسال آن را لغو کنید.

گزینه ‌ی لغو ارسال پیام یا unsend در این شرایط خیلی موثر است. فیسبوک اعلام نموده است که خیلی زود گزینه ‌ی لغو ارسال پیام یا unsend را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد تا اگر کاربران به طور اشتباهی پیامی را ارسال کرده بودند، قادر باشند با کمک این گزینه از ارسال پیام برای کاربر مخاطب خود در چت‌ ها جلوگیری کنند.

برای استفاده از گزینه ‌ی لغو ارسال پیام، تنها باید کاربر مقداری انگشت خود را بر روی پیامی که به اشتباه فرستاده است، نگه دارد تا گزینه ‌ی حذف (delete)‌ یا گزینه‌ ی لغو ارسال پیام (unsend) نمایش داده شود. با انتخاب هر یک از این گزینه ‌ها، کاربر این امکان را دارد تا به صورتی اشتباه خود را جبران نماید.

این را به یاد داشته باشید که چنانچه کاربر گزینه ‌ی حذف پیام یا delete را انتخاب نماید، پیام در صفحه ‌ی چت فقط برای کاربر ارسال کننده پیام حذف می ‌شود، ولی اگر کاربر مورد لغو ارسال پیام یا (unsend) را انتخاب نماید، پیام هم برای کاربر فرستنده پیام و هم برای کاربر مخاطب او که قرار است پیام را بخواند، حذف خواهد شد. فیسبوک در توییتر اعلام نموده است:

گزینه ‌ی لغو ارسال پیام برای تمامی کاربران فیسبوک مسنجر مورد استفاده خواهد بود.

جین مانچون وانگ- دوازدهم اکتبر۲۰۱۸ برابر با بیستم مهرماه۱۳۹۷

جین وانگ عنوان می کند که استفاده کنندگان از فیسبوک مسنجر پس از ارسال اشتباه یک پیام ، تا یک زمان معینی زمان دارند تا اشتباه خود را جبران و ارسال پیام را لغو نمایند. به عنوان مثال اگر امروز صبح پیامی را ب اشتباه فرستاده اید، نمی ‌توانید فردا صبح برای لغو کردن آن اقدام نمایید، زیرا دیگر خیلی دیر شده است. همین طور اگر کاربران پیامی را به طور اشتباه فرستاده باشند و شخخص مخاطب، پیام را دریافت و مشاهده کرده باشد، دیگر امکان حذف یا لغو آن پیام وجود نخواهد داشت.

هوز معلوم نیست که این قابلیت چه زمانی در اختیار کاربران مسنجر فیسبوک قرار خواهد گرفت. گروه Facebook تمام سعی خود را می کنند که هر چه سریع تر این قابلیت کاربردی و مفید را در اختیار کاربران قرار دهند. در نهایت تا زمان انتشار این قابلیت، کاربران می بایست پیش از فرستادن پیام ‌های خود حواس خود را جمع کنند و سپس آن پیام را ارسال نمایند تا با مشلکی رو به رو نشوند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *