فروش بالای اپل واچ در سال2017 نسبت به صنعت ساعت سازی سوئیس

فروش بالای اپل واچ در سال2017 نسبت به صنعت ساعت سازی سوئیس

افزایش فروش اپل واچ و رکورد شکنی در مقایسه با صنعت ساعت سازی سوئیس

کمپانی اپل موفق شده تمام تولید کنندگان ساعت در سوئیس را پشت سر گذاشته و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین سازنده های ساعت در جهان معرفی نموده است. کوپرتینونشین ها یکی از بزرگ ترین سازنده های ساعت در جهان هستند که توانسته اند طی سال های اخیر طرفداران بسیاری را به سمت محصولات و به خصوص ساعت های هوشمند خود جذب کنند. بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده است اپل توانسته در سال گذشته میلادی در مقایسه با کل صنعت ساعت سازی که در سوئیس فعالیت دارد ساعت های هوشمند خود را به فروش برساند. کمپانی اپل زمانی که آیفون را وارد بازار کرد توانست نام و آوازه ای را برای خود فراهم کرده و شناخته شود. در حال حاضر نیز این کمپانی توانسته در خصوص فروش ساعت های هوشمند به رکورد بالایی در فصل گذشته دست پیدا کند که موفقیت دیگری برای آن به شمار می رود.

در تاریخ4 فوریه سال جاری در صفحه توئیتری فرانسیسکو جرونیمو متنی قرار گرفت که نشان دهنده فروش بسیار ساعت های این کمپانی بود. جرونیمو در توئیتر خود اینگونه نوشته بود: برای نخستین بار اپل توانسته در زمینه فروش ساعت های هوشمند خود آمار بیشتری در مقایسه با کل صنعت سازی سوئیس در ماه های پایانی سال2017 داشته باشد. اپل یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده ساعت در جهان شناخته می شود. اپل با اینکه در حدود چهار سال است وارد صنعت ساعت سازی شده است اما نسبت به سوئیس که قرن های زیادی در این خصوص فعالیت دارد پیش تر می باشد. البته باید عنوان کنیم هیچ گونه آمار رسمی از سوی اپل منتشر نشده است که نشان دهنده میزان فروش دقیق اپل واچ باشد که البته این مساله موجب می شود تا کمی سخت بتوانیم در خصوص میزان فروش اپل واچ با دیگر ساعت ها مقایسه ای داشته باشیم.

طی سال های گذشته برای مدتی اینگونه به نظر می رسید که فروش اپل واچ متوقف شده و میزان فروش آن افزایشی ندارد اما با توجه به اطلاعاتی که مقامات رسمی این کمپانی در یک تماس تلفنی منتشر کرده اند موجب شده تا تحلیلگران دقت بیشتری در تخمین واحدها و درآمدهای حاصله داشته باشند. تیم کوک به عنوان مدیر عامل اپل در روز نخست ماه فوریه اعلام کرد اپل واچ در سه ماهه آخر سال2017 توانست بهترین فروش را برای خود داشته باشد. طبق اظهارات تیم کوک در فصل آخر2017 درآمد حاصل از فروش اپل واچ50 درصد افزایش داشته است و نرخ رشد فروش آن در کل جهان توانسته دو رقمی گردد.

تا به حال نمی توانستیم فروش اپل واچ را با صنعت ساعت سازی سوئیس مقایسه کنیم چرا که برخی از ساعت های سوئیسی به مانند رولکس دارای جنبه لوکس بودن هستند و قیمت بالایی برای خود دارند اما برخی دیگر از ساعت های این کشور مانند سواچ به شکل انبوه و همرده با آخرین ساعت هوشمند اپل که قیمت بالایی دارد وارد بازار می شوند. این مسئله موجب می شود تا شکست ساعت سازان سوئیسی به وسیله کوپرتینونشین ها یک قدم بزرگ و موفقیت آمیز برای این کمپانی بزرگ شناخته شود.

تیم کوک در ادامه صحبت های خود افزوده تولیدات پوشیدنی پس از آیفون ها به عنوان دومین مورد رشد درآمد این کمپانی شناخته می شوند که کمک بسیاری در افزایش درآمد حاصل از فروش آن دارند و آمار بدست آمده برای حرفه ای که تنها سه سال است پایه گذاری شده می تواند رقم قابل توجهی محسوب شود. دسته بندی که در حال حاضر برای اپل واچ در نظر گرفته شده است کمی کوچک می باشد اما به سادگی می تواند تصور کرد اپل برای توسعه بیشتر این محصول از بندهای هوشمند و یا عینک هوشمند استفاده کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *