فاز دوم رجیستری و حضور بلک بری و گوگل و موتورولا در این طرح

فاز دوم رجیستری و حضور بلک بری و گوگل و موتورولا در این طرح

فاز دوم رجیستری و حضور بلک بری و گوگل و موتورولا در این طرح

چند وقتی است که طرح رجیستری آغاز شده است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این طرح اطلاعیه ای را منتشر کرده و نام برندهای مختلفی را در آن ذکر کرده است. در فاز دوم این طرح نام برندهایی همچون بلک بری، گوگل و همچنین موتورولا دیده می شود.

بر اساس اطلاعیه ای که از سوی این سازمان منتشر شده است از روز8 دی ماه این کمپانی های ذکر شده باید گوشی های تلفن همراه و هوشمند خود را در طرح رجیستری ثبت نمایند. این سازمان در طرح رجیستری اطلاعیه ای را تنظیم کرده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

با توجه به اینکه فاز اول طرح رجیستری با موفقیت روبه رو بود و به دلیل پیشگیری از قاچاق تلفن های هوشمند و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان و موارد دیگر کمپانی های گوگل و موتورولا و همچنین بلک بری باید کلیه مدل های گوشی های هوشمند خود را که تولید کرده اند در فاز دوم طرح رجیستری ثبت نمایند.

این کمپانی ها مشمول این طرح شده اند و کمپانی های دیگر و محصولات آن ها طی روزهای بعد و پس از اعلام رسمی می توانند تحت پوشش این طرح بوده و به تحقق اهداف این طرح کمک نمایند. کمپانی اپل پیش از این توانسته کلیه گوشی های هوشمند و تبلت های خود را در این طرح ثبت نماید و کمپانی های دیگر نیز اعلام آمادگی برای شرکت در این طرح کاربردی کرده اند.

این کمپانی از تاریخ14 آدر ماه وارد این طرح شده و این مساله برای کاربران محصولات اپل بسیار مهم می باشد. تمام افرادی که از گوشی ها و تبلت های اپل استفاده می نمایند می توانند تاریخی که ذکر کردیم را در گوشی های خود فعال کنند.

افرادی هم که از گوشی ها و محصولات هوشمند کمپانی های ذکر شده استفاده می کنند می توانند از تاریخی که فاز دوم طرح شروع می شود کد پانزده رقمی IMEI به وسیله سامانه#7777* و یا#4* را دریافت نمایند و از اصل بودن گوشی خود اطمینان پیدا کنند.

این کار به کاربران کمک می کند تا پیش از خرید گوشی از اصل بودن آن مطمئن شده و پس از آن هزینه های خرید را پرداخت نمایند. این طرح یک طرح بسیار کارآمد شناخته می شود و کمک می کند تا افراد با اطمینان اقدام به خرید گوشی هوشمند نمایند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *