عکس های واقعی گوشی هواوی میت 20 منتشر شد

عکس های واقعی گوشی هواوی میت 20 منتشر شد

برملاشدن عکس های واقعی از گوشی هواوی میت 20

بر اساس اطلاعات به دست آمده هواوی در مراسم هفته ‌ی آینده خود علاوه‌ بر تلفن های همراه هوشمند میت۲۰ و میت۲۰ پرو از یک مدل دیگر که مخصوص گیمینگ هم می باشد رونمایی خواهد کرد.

به احتمال زیاد در مراسم شانزدهم اکتبر هواوی به غیر از رونمایی دو موبایل هوشمند جدید و مورد انتظار این کمپانی یعنی میت۲۰ و میت۲۰ پرو شاهد رونمایی از محصول دیگری هم خواهیم بود. این کمپانی چینی اوایل همین هفته‌ با منتشر کردن یک آگهی تبلبغاتی اعلام کرد از تلفن همراه جدیدی از تولیدات سری میت رونمایی خواهد کرد که بازار هدف آن گیمرها هستند و نام این تلفن همراه هم میت۲۰ ایکس است.

تلفن همراه Huawei Mate 20X از لحاظ طراحی و ظاهر شباهت زیادی به دو پرچمدار جدید هواوی دارد که هفته ‌ی بعد به طور رسمی معرفی خواهند شد. هر چند ممکن است این مدل به همراه قابلیت های ویژه ای مانند ‌نمایشگر بزرگ۷.۲ اینچی از نوع OLED به بازار عرضه شود.

در حال حاضر چند تصویر از این تلفن همراه در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به این عکس‌ ها می ‌توان سیستم دوربین سه ‌گانه ‌ی پشتی تلفن همراه هوشمند میت۲۰ ایکس را مشاهده نمود که این قابلیت موجب شده گوشی مورد نظر از لحاظ دوربین به دو نمونه دیگر سری میت۲۰ شباهت داشته باشد.

به غیر از این، انتظار داریم موبایل مورد نظر به پردازنده ‌ی قدرتمند کرین۹۸۰ مجهز باشد. حافظه ‌ی رم پردازشی این تلفن همراه هم۴ گیگا بایت،۶ گیگا بایت یا ۸گیگا بایت خواهد بود. با توجه به این که هواوی میت۲۰ ایکس یک تلفن همراه مخصوص گیمرها است، به احتمال زیاد حافظه ‌ی داخلی آن نسبت به موبایل های معمولی بیشتر خواهد بود و به همین خاطر عنوان شده که این تلفن همراه در مدل های مختلف با حافظه ‌ی داخلی۱۲۸ گیگا بایتی،۲۵۶ گیگا بایتی و۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

هم اکنون اطلاعات و جزئیات بیشتری در خخصوص موبایل مورد نظر در دسترس نمی باشد؛ با توجه به این به‌ نظر می‌ آید این گوشی به ‌عنوان یک گوشی گیمینگ برای طرفداران خاص خود اهمیت بالایی داشته باشد. علاوه بر مورد ذکر شده، هنوز نمی ‌دانیم ظرفیت باتری میت۲۰ ایکس چگونه در نظر گرفته شده است. اکنون باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم هواوی به چه ترتیب دو مدل دیگر تلفن همراه میت۲۰ خود را از میت۲۰ ایکس متمایز خواهد کرد و با رونمایی این گوشی چه تاثیری بر بازار موبایل های گیمینگ خواهد داشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *