عرضه ی نسخه ی محدود انتقام جویان وان پلاس6

عرضه ی نسخه ی محدود انتقام جویان وان پلاس6

وان پلاس و عرضه ی نسخه ی محدود وان پلاس6 با طرح انتقام جویان

کمپانی وان پلاس در بین محصولات خود به تازگی وان پلاس6 را طراحی و تولید نموده است که یکی از محصولات رده بالای این کمپانی چینی به شمار می رود. به تازگی خبرگزاری ددلاین گزارشی را منتشر نموده و اعلام کرده نسخه محدود گوشی وان پلاس6 طرح فیلم انتقام جویان عرضه خواهد شد. کمپانی وان پلاس برای رونمایی از محصولات پرچم دار جدیدی که طراحی نموده در ماه آینده آماده می گردد و در حال حاضر شایعات و احتمالات بسیار زیادی در خصوص این گوشی هوشمند مطرح شده است. یکی از شایعات مطرح شده عنوان می کند که به همراه رونمایی از وان پلاس6 این کمپانی چینی قصد دارد ایربادهای بی سیم جدیدی را نیز معرفی و عرضه کند.

البته ناگفته نماند که این کمپانی چینی قصد دارد از نسخه ای خاص از گوشی وان پلاس6 موجب حیرت و هیجان زدگی کاربران و علاقه مندان محصولات خود شود. آنگونه که از شواهد و اطلاعات منتشر شده مشخص است این گوشی هوشمند در نسخه ای محدود که دارای طرح فیلم انتقام جویان یا جنگ بی نهایت است عرضه می گردد. در حال حاضر زمزمه هایی در خصوص معرفی و پرده برداری از نسخه ای خاص از پرچم دار جدید وان پلاس طی روزهای اخیر انتشار یافته است و به نظر می آید که این مساله از سوی مدیران این کمپانی مهر تائید خورده باشد.

آنگونه که از شواهد و اطلاعات مشخص است کمپانی وان پلاس توانسته با مارول قرار داد همکاری امضا نماید و به همین دلیل این امکان را به دست آورده که نسخه محدودی از وان پلاس6 را با طرح فیلم انتقام جویان: جنگ نهایی طراحی و توسعه دهد. با توجه به گزارشی که به وسیله ددلاین منتشر شده این گوشی هوشمند وان پلاس در انگلستان برای نخستین بار ارائه خواهد شد و نسخه ی محدود این گوشی هوشمند در حالی عرضه خواهد شد که دارای پردازنده ی اسنپدراگون845 کوالکام بوده و رم هشت گیگابایتی و حافظه ی داخلی به ظرفیت256 گیگابایت در خصوص آن استفاده شده است و کاربران می توانند این گوشی هوشمند را با این مشخصات خریداری نمایند.

با توجه به اطلاعاتی که پیش تر منتشر شده گوشی هوشمند وان پلاس6 در تارریخ5 می رونمایی می گردد؛ با توجه به این موضوع انتظار آن را داریم نسخه محدود این گوشی هوشمند با طرحی که نام برده شده به زودی معرفی شود. با این وجود فیلمی که نام بردیم تاریخ27 آوریل اکران خواهد شد. کمپانی وان پلاس گوشی پرچم دار جدید خود را در آمریکا و کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد کرد و نسخه ی مخصوص آن ینز احتمالا در بازارهای دیگر نیزز وارد شود و محدود به یک بازار نشود.

باید دقت داشته باشید که گوشی وان پلاس6 دارای موجودی بسیار محدودی می باشد؛ همچون نسخه ای که از گوشی هوشمند وان پلاس5 تی عرضه شده و دارای طرح جنگ ستارگان بود. این کمپانی چینی تائید کرده که پرچم دار جدید آن دارای بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش خواهد بود و با در نظر گرفتن تصویری که منتشر شده است احتمال داده می شود که این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه ای مجهز شده باشد که می تواند تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را به ثبت برساند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *