عرضه وان پلاس6 با قیمتی بالاتر از وان پلاس5 تی

عرضه وان پلاس6 با قیمتی بالاتر از وان پلاس5 تی

وان پلاس و عرضه پرچم دار جدید با قیمت بالاتر

کمپانی وان پلاس که چند سالی است فعالیت خود را آغاز کرده توانسته محصولات خوبی را عرضه نماید و نام خود را در میان تولیدکنندگان چینی مطرح سازد. این کمپانی به تازگی خبر از طراحی پرچم دار جدیدی به نام وان پلاس6 را عنوان کرده است که جدیدترین پرچم دار این کمپانی شناخته می شود و با توجه به شایعات و احتمالاتی که عنوان شده دارای قیمتی بالاتر از وان پلاس5 تی خواهد بود.

کمپانی وان پلاس نام خود را به عنوان شرکتتی عنوان کرده است که گوشی های پرچم داری با قیمت ارزانی را در مقایسه با کمپانی هایی همچون سامسونگ و موتورولا و اچ تی سی و اپل و حتی کمپانی ال جی وارد بازار می کند. با این وجود علیرغم ادعایی که این کمپانی داشته در هر سال پرچم دارانی که از این این کمپانی معرفی می شود دارای قیمت بالاتری بوده و وارد بازار گوشی های هوشمند می شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع گزارش هایی به تازگی منتشر شده است که نشان می دهد قیمتی که برای گوشی هوشمند وان پلاس6 در نظر گرفته شده از525 دلار آغاز خواهد شد و تا مبلغ700 دلار نیز می تواند افزایش داشته باشد. در خصوص این گوشی هوشمند باید عنوان کنیم که در سه نسخه ی64 گیگابایتی و128 گیگابایتی و256 گیگابایتی وارد بازار خواهند شد که نسخه128 گیگابایتی آن دارای قیمت متوسط600 دلاری می باشد و کاربران می توانند با این قیمت آن را تهیه نمایند.

با توجه به قیمت های بالایی که در خصوص گوشی هوشمند وان پلاس5 تی وجود داشته این گونه به نظر می رسد که قیمت نسخه64 گیگابایتی دارای افزایش50 دلاری داشته باشد و از475 دلار به میلغ525 دلار خواهد رسید. البته باید به این مساله نیز توجه داشت که وان پلاس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از تازه ترین سخت افزارها و تکنولوژی ها در خصوص این مدل از گوشی های خود استفاده نماید که همین مساله در خصوص افزایش قیمت این محصول نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

علاوه بر قیمت این محصول تصویری از قابی نیز منتشر شده است مه تنها به گوشی وان پلاس6 اختصاص دارد و مناسب این دستگاه هوشمند طراحی شده است. با توجه یه تصویری که انتشار یافته می توان گفت که وان پلاس در خصوص پرچم دار جدید خود از ترکیب عمودی دوربین دوگانه استفاده کرده و آن را در پنل پشتی گوشی قرار داده است. البته ناگفته نماند این اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی وان پلاس تائید نشده اند به همین دلیل نمی توان آن را با قاطعیت رد کرد و یا با اطمینان آن ها را قبول کرد اما به احتمال خیلی زیادی قیمتی که برای این پرچم دار جدید وان پلاس در نظر گرفته شده است کمی بالاتر از نسل پیشین آن خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *