عرضه نسل جدید هوم پاد مجهز به فناوری فیس آیدی

عرضه نسل جدید هوم پاد مجهز به فناوری فیس آیدی

عرضه نسل جدید هوم پاد مجهز به فناوری فیس آیدی

کمپانی اپل طی گزارشی که از سوی یکی از موسسات منتشر شده است اعلام کرده در آینده ای نه چندان دور نسل جدید بلندگوهای هوشمند خود را به نحوی ارائه خواهد کرد که مجهز به سیستم تشخیص چهره فیس آی دی هستند. این مساله موجب شده تا این کمپانی مشتاقان بیشتری را برای محصولات جدید خود جذب کند که بی صبرانه منتظر عرضه این هوم پاد های هوشمند هستند.

کوپرتینونشین ها عنوان کرده اند نخستین بلندگوی هوشمند خود را که با نام هوم پاد معرفی شده اند به زودی در اختیار کاربران و علاقه مندان به این بلندگوها قرار خواهد داد. در حال حاضر موسسه Nikkei گزارشی را به صورت رسمی منتشر کرده است که طی آن در خصوص ویژگی های این هوم پاد های اپل احتمالات زیادی برشمرده شده است.
طبق این گزارش به احتمال خیلی زیاد نسل جدید هوم پاد های هوشمند اپل که قرار است در سال2019 وارد بازار شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد دارای سیستم تشخیص چهره فیس آی دی است که در آیفون10 نیز به کار برده شده است. در واقع این موسسه سیستم تشخیص چهره به کار رفته در هوم پادهای جدید اپل را مشابه سیستمی می داند که در پرچمدار اپل به کار گرفته شده است.

هوم پاد

هوم پاد

البته این موسسه این گمانه زنی ها را با تکیه بر نقل قولی که از سوی ریاست کمپانی اینونتک اپلیاینس صورت گرفته گزارش کرده است و به خودی خود صحبتی در این زمینه نداشته است. کمپانی نام برده موظف به طراحی و وتولید هوم پاد و ایر پاد های اپل می باشد که همواه سعی داشته محصولات با کیفیت و خوبی را در این زمینه ارائه دهد و تا کنون نیز در ارائه محصولاتی که برعهده داشته توانسته موفق عمل نماید.

در نقل قولی که بیان شد دیوید هو در خصوص رشد محبوبیتی که بلندگوهای هوشمند اپل در میان مردم دارد اشاراتی نیز داشته است و از سعی و تلاشی که کمپانی های مختلف به کار گرفته اند تا بتوانند از ویژگی های همچون تشخیص چهره و تصاویر در محصولات خود استفاده کنند نیز صحبت هایی را داشته است.

البته نا گفته نماند کمپانی اینونتک اپلیاینس علاوه بر تولید محصولات کمپانی اپل محصولات سنس را نیز تولید می نماید و با این کمپانی نیز قرار داد کاری امضا کرده است. رئیس این کمپانی در صحبتی که داشته عنوان کرده : در سال های اخیر گرایش مهندسان به سمت طراحی بلندگو های هوشمندی است که هم می توانند فناوری تشخیص صدا را برای به کار افتادن داشته باشند و هم به تکنولوژی تشخیص چهره و تصویر مجهز می باشند. این مدل از بلندگوهای هوشمند می توانند در زندگی افراد کاربردی فراوانی داشته باشند.

طی سال های اخیر شاهد آن بودیم که از هوش مصنوعی در موارد بسیاری استفاده شده است که باعث شده زندگی افراد راحت تر شده و استفاده از وسایلی که به این فناوری نوین مجهز هستند ساده تر باشد. طبق نظریاتی دیگری که بیان شده است در سال2019 دوربین های سه بعدی که در هوم پاد ها به کار رفته اند بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت. این نخستین باری نیست که چنین ایده هایی مطرح شده است و طی سال های قبل نیز در این رابطه صحب هایی از سوی کمپانی های مختلف عنوان شده است.

هوم پاد

هوم پاد

البته بر اساس گزارشاتی که اعلام شده احتمال دارد اپل از این فناوری مدرن ابتدا رد آیپد های خود استفاده کند و پس از آن به سراغ کاربرد این ایده در هوم پادها برود. البته کمپانی اپل وعده استفاده از این تکنولوژی جدید را در هوم پادهای نسل آینده خود داده است اما در مورد عرضه این دسته از هوم پادها اشاره ای نکرده است. دسامبر سال جاری زمانی است که اپل وعده عرضه بلندگوهای هوشمند خود را داده است اما هنوز هم به صورت قطعی در مورد ویژگی های ظاهری و سخت افزاری این بلندگوهای هوشمند اطلاعات دقیقی در دست نیست و باید منتظر عرضه اپل بود تا از نزدیک با این محصول جدید آشنا شد.

مسلما اپل در خصوص هوم پادهای آینده خود نیز محصولی بینظیر و با کیفیت را ارائه خواهد داد تا در زندگی روزمره افراد کاربرد راحت و فراوانی داشته و زندگی افراد را با آسانی بیشتری روبه رو کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *