عرضه نسل ارتقا یافته XPS دل مجهز به نمایشگر 4K و حاشیه هایی باریکتر

عرضه نسل ارتقا یافته XPS دل مجهز به نمایشگر 4K و حاشیه هایی باریکتر

عرضه نسل ارتقا یافته XPS دل مجهز به نمایشگر 4K و حاشیه هایی باریکتر

کمپانی دل که یکی از شرکت های قدرتمند در عرضه لپ تاپ و لوازم الکترونیکی است در روزهای گذشته جدید ترین نسخه لپ تاپ خود را با نام XPS13 معرفی کرده است که در واقع نسخه ای ارتقا یافته می باشد و کمپانی دل در خصوص نمایشگر آن به سراغ قابلیت 4K رفته است و در طراحی این محصول شما حاشیه های بسیار باریکی را مشاهده خواهید کرد.

این لپ تاپ ارتقا یافته دارای رنگ جدیدی می باشد که نسبت به نسل پیشین خود تفاوت بسیار زیادی را پیدا کرده است و پردازنده های به کار رفته در آن از نسل هشتم اینتل می باشند که این موارد در کنار یکدیگر موجب شده تا لپ تاپی مدرن و ویژه به جهان تکنولوژی های نوین معرفی شود.

تنها چند روز دیگر فرصت باقی است تا نمایشگاه CES2018  فعالیت خود را آغاز نماید اما کمپانی دل از این فلرصت ویژه نهایت استفاده را کرده است و جدیدترین اولترابوک خود را با نام ایکس پی اس13 معرفی نموده است و عنوان کرده در خصوص این لپ تاپ جدید تغییرات بسیار زیادی در خصوص طراحی آن و همچنین مشخصات سخت افزاری موجود در آن اعمال شده است که موجب شده با لپ تاپی قدرتمند و خاص روبه رو باشیم.

دل برای اینکه بتواند لپ تاپ خود را بهتر بشناساند برای آن کدی را تعیین کرده است که به کد9370 مشهور می باشد و در واقع نسخه ای جدیدتر از اولترابوکی است که پیش از این به وسیله این کمپانی تولید شده بود. لپ تاپ پیشین دل در سال2017 معرفی گردید که به نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز بوده و قابلیت های خوبی را نیز دارا بود.

احتمالا کاربران کمی باشند که از تغییراتی که در خصوص ایکس پی اس13 استقبال کرده و احساس رضایت داشته باشند اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که ایجاد چنین تغییراتی از سوی دل در خصوص لپ تاپ های سری ایکس پی اس جای بسی خوشحالی دارد. باید این مطلب را نیز خاطر نشان شویم که کمپانی دل بلافاصله پس از معرفی لپ تاپ جدید خود امکان سفارش آن را برای کاربران علاقه مند فراهم نموده است.

طراحی ایکس پی اس13

کمپانی دل در طراحی این محصول جدید خود تغییرات بسیار زیادی را انجام داده است تا به این وسیله بتواند یک گزینه ایده آل را برای کاربرانی که قصد خرید لپ تاپ در سال2018 میلادی دارند را فراهم نماید. در طراحی این لپ تاپ جدید از پورت هایی استفاده شده است که کاملا به روز می باشند و پردازنده های موجود در آن از نوع پردازنده های نسل هشتم اینتل هستند.

صفحه نمایش اینفینیتی ادج این لپ تاپ زیبا نسبت به نسل پیشین آن بسیار بهبود پیدا کرده و فناوری تشخیص چهره که به وسیله مادون قرمز انجام می شود نیز در آن قرار داده شده است و قادر است بر اساس ویندوز هلو عملکرد داشته باشد. حاشیه هایی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است بسیار باریک می باشد و موجب شده طراحی این بخش نیز بسیار زیبا دیده شود.

صفحه نمایش این لپ تاپ جدید13.3 اینچ می باشد و از تکنولوژی4 کی در آن استفاده شده است تا کاربران تجربه کاری خوبی را با این دستگاه داشته باشند. حافظه رم تعبیه شده در این دستگاه4 گیگابایت می باشد که می توان آن را ارتقا نیز داد. حافظه داخلی این لپ تاپ128 گیگابایت است که قابلیت ارتقا در آن نیز وجود دارد و یکی دیگر از مواردی که در این لپ تاپ جدید به خوبی مشاهده می شود درگاه میکرو یو اس بی آن می باشد.

دل در طراحی این لپ تاپ از جک3.5 میلی متری که مخصوص هدفون است نیز استفاده کرده است. کاربرانی که تمایل داشته باشند می توانند در زمان سفارش این لپ تاپ درخواست کنند که حسگر اثر انگشت در آن قرار داده شود. باتری موجود در این لپ تاپ52 وات ساعت ظرفیت دارد که نسبت به نسل پیش از آن کمی کاهش داشته است.

با توجه به پردازنده های موجود در این لپ تاپ کاربران می توانند تا هشت ساعت از شارژ دهی آن بهره مند گردند. این میزان ظرفیت باتری برای لپ تاپی با ابعاد3.2 ملیلی متر در199 میلی متر می تواند گزینه ایده آلی به شمار بیاید. این لپ تاپ جدید دل وزن بسیار سبکی دارد که 1.21 کیلو گرم بوده و بسیار مناسب به نظر می رسد. کمپانی دل برای این لپ تاپ قیمت پایه999.99 دلار را تعیین کرده است که البته باید عنوان کنیم این مبلغ می تواند بیشتر از این نیز باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *