عرضه رسمی گلکسی اس9 در تاریخ16 مارس سال جاری

عرضه رسمی گلکسی اس9 در تاریخ16 مارس سال جاری

16 مارس زمانی تعیین شده برای عرضه رسمی گلکسی اس9

در خصوص پرچم داران جدید سامسونگ شایعات بسیار زیادی مطرح شده بود که هر روزه با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی این محصولات بازار گمانه زنی ها در مورد خصوصیات و ویژگی ان ها داغ تر می شود. طی چند روز گذشته باز هم در مورد کهکشانی های سامسونگ اطلاعاتی منتشر شده است که جزئیاتی در مورد زمان عرضه این دو محصول عنوان می کند. هر دو مدل از کهکشانی های سامسونگ در روهپزهای میانی ماه مارس که مقارن با روزهای پایانی اسفند ماه است عرضه خواهند گردید و کاربران و علاقه مندان به محصولات سامسونگ می توانند در صورت نیاز از تاریخ28 فوریه اقدام به پیش خرید این دو مدل از گوشی های هوشمند سامسونگ نمایند.

خبرگزاری The Investor با توجه به چیزی که از سوی منابع مطلع منتشر شده اعلام کرده است که پرچم ‌داران گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن در تاریخ۱۶ مارس که مقارن با۲۵ اسفند می باشد در جهان به صورت رسمی عرضه خواهند گردید. اعلام شده است که اپراتورهای مشهور  SK Telecom، KT و LG Uplus سفارش کاربران را برای پیش‌خرید هر دو گوشی جدید ساموسنگ از تاریخ۲۸ فوریه که برابر با۹ اسفندمی باشد دریافت می کنند؛ کهکشانی های جدید سری گلکسی اس در تاریخ۶ اسفند به صورت رسمی معرفی می شوند و علاقه مندان می توانند در مورد این دو گوشی هوشمند اطلاعات بیشتری را داشته باشند.

افرادی که این دو گوشی هوشمند را سفارش دهند می توانند در کمترین زمان ممکن آن ها را دریافت نمایند. با توجه به گفته های مقامات کره جنوبی سامسونگ در خصوص زان پیش فروش و عرضه کهکشانی های جدید خود بازه زمانی مشخصی را برای اپراتورها در نظر گرفته است. با توجه به اطلاعات موجود که پیش تر منتشر شده است هر دو گوشی هوشمند از لحاظ اندازه نمایشگر تفاوت زیادی در مقایسه با مدل های قبل نخواهند داشت؛ گوشی گلکسی اس۹ دارای صفحه ‌نمایش۵.۸ اینچی می باشد ولی نسخه پلاس این گوشی با صفحه نمایش۶.۲ اینچی روانه بازار خواهد شد. علاوه براین انتظار آن می رود کهکشانی ‌های سامسونگ دارای سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه چشم باشند و از امنیت بالایی برخوردار باشند؛ علاوه بر این نسخه جدید دستیار صوتی بیکسبی در این گوشی های هوشمند معرفی خواهد گردید.

یکی از مهم‌ ترین برگ برنده هایی که پرچم‌ داران سال جاری سامسونگ دارد، دوربین و توانایی های عکاسی آن می باشد؛ با اینکه مدل۵.۸ اینچی دارای دوربین دوگانه نمی باشد اما سنسور۱۲ مگاپیکسلی که در دوربین اصلی تعبیه شده است، دارای دهانه لنزی می باشد که قابل تغییر است و می توان بسته به شرایط آن را باز تر و یا بسته تر کرد. نسخه «پلاس» دارای دوربین دوگانه بوده و با این ویژگی عرضه می‌ گردد و قابلیتی شبیه به  گلکسی نوت۸ را دارد که می تواند تصاویر را با افکت بوکه ثبت نموده و ارائه دهد. علیرغم اینکه اختلاف این گوشی در دوربین اصلی است، هر دو گوشی هوشمند دارای سنسور۸ مگاپیکسلی می باشند که با دهانه لنزی F1.7 در مورد دوربین سلفی به کار گرفته می شود.

از لحاظ طراحی، تفاوت زیادی مابین گلکسی اس9 و نسل پیش از آن وجود ندارد؛ با این وجود، جانشین گلکسی اس۸ دارای حسگر اثرانگشت می باشد که در قسمت زیرین دوربین اصلی قرار داده شده است. در مدل پیش، حسگر اثرانگشت در طرف راست دوربین قرار گرفته بود و فلاش LED در کنار حسگر ضربان ‌سنج در طرف چپ دوربین تعبیه شده بود. کمپانی کُره‌ای سامسونگ امیدوار است با وجود تغییراتی که در گوشی های جدید دیده می شود، بتواند نظرعلاقه ‌مندان را با رضایت کامل جلب نماید چرا که انتقاداتی به این کمپانی کره ای به علت قررارگیری نامناسب حسگر اثرانگشت در پرچم‌ دارانی که در سال۲۰۱۷ تولید شده بودند وارد می ‌شود و همین مساله موجب شده تا این کمپانی تغییراتی را در کهکشانی های جدید خود داشته باشد.

البته هنوز به طور کامل مشخص نمی باشد که گزارش انتشار یافته در خصوص زمان عرضه پرچم داران جدید این کمپانی کره ای تا چه میزان صحیح است. با این وجود ایوان بلس نیز چند وقت پیش تاریخ16 مارس را ذکر کرده بود که در این تاریخ گوشی های هوشمند و جدید سامسونگ عرضه خواهند شد. البته احتمال آن نیز داده می شد که پیش فروش هر دو گوشی هوشمند سامسونگ در تاریخ1 مارس به وسیله سامسونگ آغاز شود.

هنوز در مورد قیمت تعیین شده برای دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ اطلاعاتی در دسترس نمی باشد اما تنها چیزی که مشخص است این که قیمت این دو گوشی هوشمند نسبت به مدل های پیش از آن بسیار بالاتر خواهد بود. برخی ادعا کرده اند که گلکسی اس9 با قیمت750 دلار وارد بازار می شود و نسخه پلاس آن نیز دارای قیمت850 دلاری خواهد بود.

سامسونگ در مورد پرچم داران جدید خود رنگ های مشکی و آبی مرجانی و نقره ای و بنفش را در نظر گرفته است و باید گفت که رنگ نقره ای این گوشی های هوشمند نسبت به مدل های دیگر عرضه محدودی خواهند داشت. در برنامه ای که سامسونگ به صورت رسمی داشته در خصوص فبلت های6.2 اینچی این کمپانی هیچ اشاره ای نشده است و نمی توان در خصوص آن ها اظهار نظر قطعی کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *