عرضه ردمی نوت5 شیائومی درفصل دوم سال2018 با تراشه اسنپدراگون632

عرضه ردمی نوت5 شیائومی درفصل دوم سال2018 با تراشه اسنپدراگون632

عرضه ردمی نوت5 شیائومی درفصل دوم سال2018 با تراشه اسنپدراگون632

طی روزهای اخیر شایعات جدیدی در دنیای تکنولوژی های دیجیتالی مطرح شده است که بر اساس آن کمپانی شیائومی تصمیم گرفته در فصل دوم سال2018 گوشی هوشمند میان رده خود را با نام ردمی نوت5 را عرضه نماید که به تراشه اسنپدراگون632 مجهز است.

پیش از این خبری از سوی یکی از مدیران انجمن MIUI منتشر شده بود که عنوان کرده بود شیائومی دیگر قصد ندارد برند ردمی نوت را تولید نماید و دیگر پنجمین نسل این گوشی محبوب عرضه نخواهد شد. این مساله در حالی است که طبق شایعات جدیدی که منتشر شده کمپانی چینی شیائومی در حال کار بر روی ردمی نوت5 می باشد و وعده عرضه آن به فصل دوم سال جاری موکول شده است.

خبری که از سوی مدیر انجمن های شیائومی انتشار یافته بود تنها یک گمانه زنی بیش نبود و برای تائید آن از سوی هیچ منبعی مطلبی عنوان نشده است. این موضوع نشان می دهد که شایعه ای که در روزهای اخیر منتشر شده احتمال صحت بیشتری دارد و می توان به عرضه این گوشی میان رده امیدوار بود.

شاید جدول زمانی که مخصوص عرضه گوشی های سری ردمی بود موجب شده تا مدیر انجمن شیائومی به این نتیجه برسد که این کمپانی دیگر قصد تولید ردمی نوت5 را نداشته و ردمی5 پلاس به جای آن تولید شده است. اما اگر بخواهیم به شایعه ای که در این روزها منتشر شده توجه کنیم باید بگوئیم ردمی نوت5 به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد و کاربران علاقه مند می توانند این گوشی میان رده را در اختیار داشته باشند.

شایعه منتشر شده از کشور چین می باشد و نشان می دهد که ردمی نوت5 به عنوان یک گوشی میان رده بوده و در طراحی آن از تراشه اسنپدراگون632 استفاده شده است. در این خبر عنوان شده ردمی نوت5 برای بررسی های مختلفی مدتی زیر نظر متخصصان بوده و آزمایش های مختلفی بر روی آن انجام شده است.

با توجه به گزارش هایی که وجود دارد اسنپدراگون632 نسبت به تراشه اسنپدراگون636 دارای قدرت کمتری بوده و سرعت کلاک آن نیز بسیار کمتر است؛ البته دیگر مشخصاتی که از این تراشه منتشر شده نشان می دهد که هیچ تفاوتی با تراشه636 ندارد. بر اساس شایعات منتشر شده احتمالا صفحه نمایشی که در ردمی نوت5 وجود دارد یک نمایشگر5.99 اینچی است که نسبت تصویر آن18 در9 است.

به احتمال زیاد ردمی نوت5 نیز به مانند دیگر گوشی های هوشمندی که در سال گذشته تولید شده اند دارای حاشیه های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود باشد. در صورت صحت داشتن شایعه جدید ردمی نوت5 دارای چهار گیگابایت حافظه رم می باشد البته ناگفته نماند شایعات منتشر شده هیچ گونه اشاره ای به ظرفیت حافظه داخلی به کار رفته در این گوشی هوشمند نداشته است. طبق روندی که تمام کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند داشته اند احتمالا کمپانی شیائومی نیز گوشی میان رده ردمی نوت5 را در دو نسخه32 و64 گیگابایتی وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

در شایعاه اخیر اینطور آمده که شیائومی چینی در طراحی دوربین ردمی نوت5 خود از دوربین دوگانه ای استفاده خواهد کرد که در آن از دو سنسور12 مگاپیکسلی استفاده شده و محل قرار گیری این دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه می باشد. در اخبار منتشر شده هیچ اشاره ای به قیمت ردمی نوت5 نشده است اما شایعاتی که پیش از این وجود داشته نشان می دهد این گوشی قیمت1599 یوان یا246 دلار را برای خود خواهد داشت و کاربران می توانند با پرداخت این مبلغ گوشی میان رده ردمی نوت5 را دریافت نمایند.

مهمترین نکته ای که در خصوص این گوشی قابل توجه است تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون632 می باشد که البته باید گفت برای یک گوشی میان رده مناسب است و می تواند کارایی لازم را داشته باشد و برای بر طرف کردن بسیاری از نیازهای کاربران پاسخگویی مناسبی خواهد داشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *