عرضه دوربین سینمایی فول فریم Venice سونی با قابلیت Dual Native ISO

عرضه دوربین سینمایی فول فریم Venice سونی با قابلیت Dual Native ISO

عرضه دوربین سینمایی فول فریم Venice سونی با قابلیت Dual Native ISO

کمپانی سونی اعلام کرده است به زودی دوربین سینمایی خود را به نام VENICE است و از انواع دوربین های فول فریم می باشد در حالی عرضه خواهد کرد که قابلیت پشتیبانی از ایزو500 و ایزو2500 را دارا می باشند. طی روزهای گذشته نیز خبر آغاز عرضه این مدل از دوربین های سونی در دنیای تکنولوژی سر و صدایی ربه راه انداخته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. از ظاهر امر اینگونه به نظر می رسد که ژاپنی ها در خصوص دوربین جدید خود از قابلیت پشتیبانی ایزو500 و ایزو2500 استفاده کرده اند و این دوربین را به عنوان یک دوربین کاملا حرفه ای در اختیار کابران و علاقه مندان آن قرار داده اند.

در خصوص این کار سونی این گونه به نظر می رسد که این کمپانی در خصوص دوربین جدید خود که به نام A7sIII معرفی شده است نیز از این قابلیت استفاده نماید. دوربین جدید سونی در ماه فوریه می تواند به دست کاربرانی برسد که سفارش آن را داده اند و یا قصد خرید آن را دارند. این دوربین می تواند از فیلم برداری به صورت فول فریم پشتیبانی نماید و میزان آن36 در24 میلی متر می باشد. سونی در مورد دوربین جدید خود قابلیت های بسیاری را افزوده است که یکی از آن ها محدوده ی نوردهی یا همان اکسپوژر به میزان بیش تر از15 محدوده می باشد. سنسور بسیار قدرتمند و فوق العاده ای در این دوربین قرار داده شده است که موجب می شود کاربران بتوانند در محیط های تاریک نیز بهترین کارایی را از دوربین خود داشته باشند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که برای این دوربین سینمایی فوق العاده می توان در نظر گرفت سروو مکانیزم فیلتری است که به عنوان کاهنده نور8 گام داخلی شناخته می شود و می تواند بخش های عملکردی مختلفی ایزو را زمانی که در حالت ایزوی High Base قرار دارد شبیه سازی نموده و میزان نویزهایی که بر روی این دوربین وجود دارد در سطح بسیار کمی قرار دهد و در همان سطح نکه دارد. الگوریتم رنگی که در این دوربین قرار داده شده است می تواند رنگ پوست را بسیار طبیعی تر نشان دهد و گستره دینامیکی را در بخش هایلایت ها به صورت مناسبی حفظ کند و در موقعیت مناسبی قرار دهد.

کمپانی سونی در زمینه سبیه سازسی رابط کاربری دوربین سینمایی جدید خود نیز عملکرد خوبی را داشته است و به وسیله این رابط کاربری شبیه سازی شده به کاربر این امکان را می دهد که پیش از کار با دوربین بتواند با چگونگی کار با آن و نحوه عملکرد دوربین آشنایی بیشتری داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *