عدم استفاده از شارژ بی سیم برای گوشی های مختلف

عدم استفاده از شارژ بی سیم برای گوشی های مختلف

وان پلاس هم اکنون از فناوری شارژ بی سیم سریع در انواع گوشی ها استفاده نخواهد کرد

پیت لائو، مدیر عامل کمپانی وان پلاس به تازگی در یکی از صحبت های خود اعلام داشت، با وجودی که استفاده از تکنولوژی شارژ بی ‌سیم در موبایل های نسل جدید یکی از خصوصیات مورد توجه استفاده کنندگان است، اما برای به اجرا رساندن این تکنولوژی، مشکلات زیاید وجود دارد. به همین ترتیب به خاطر مشکلات گوناگونی که در اجرایی سازی این تکنولوژی وجود دارد، وان پلاس این را به صلاح خود می داند که در موبایل های پرچمدار خود ریسک نکند و در حال حاضر محصولات خود را بدون شارژ بی ‌سیم خیلی سریع به بازار عرضه کند.

پیت لائو در مصاحبه ای که به تازگی با یکی از کارمندان OnePlus داشت عنوان نمود که جریان امتحان و بررسی تکنولوژی شارژر سریع بی‌ سیم از طرف وان پلاس تقریباً در جریان بوده و متوقف نمی شود؛ اما قرار نیست به این زودی موبایل های هوشمند وان پلاس با تکنولوژی شارژر بی‌ سیم به سرعت وارد بازار شوند.

ممکن است شما هم به یاد داشته باشید که یکی از اعضای کمپانی وان‌ پلاس خرداد ماه سال جاری در گفتگویی عنوان نمود که اساساً موبایل وان پلاس ۶ نیازی به شارژر بی ‌سیم ندارد و در همان گفتگو مشخص گردید که چرا وان پلاس ۶ از این نوع شارژر پشتیبانی نخواهد کرد. آبان ‌ماه سال گذشته هم مدیرعامل کمپانی وان پلاس به طور رسمی عنوان نمود که چرا وان ‌پلاس از شارژر وایرلس استفاده نمی‌ کند. با توجه به این تعاریف و دلیل های مطرح شده وان پلاس ۶ بدون بهره مندی از تکنولوژی شارژ وایرلس به بازار عرضه شد. در آن زمان پیت لائو و محققان وان پلاس دلیل های دیگری را برای استفاده نکردن از شارژر وایرلس اعلام کرده بودند، اما آن چه این روزها پیت لائو در مورد آن صحبت می ‌کند با تعاریف گذشته او تفاوت دارد.

احتمالاً با اضافه نمودن تکنولوژی شارژ وایرلس به محصولات وان ‌پلاس، اضافه بر بیشتر شدن ضخامت موبایل های پرچمدار این کمپانی، مخاطبان در زمان شارژ کردن موبایل با مشکلات متعددی مانند بیش از اندازه گرم شدن گوشی خود رو به رو شوند. به همین خاطر وان پلاس در خصوص موبایل های پرچمدار و محصولات رده ‌بالای خود ریسک نخواهد کرد تا آن ها را با این نوع از تکنولوژی به بازار عرضه کند تا در آینده برای کمپانی مشکلاتی  را ایجاد کند. البته باید بگوییم که وان پلاس هم چنان تلاش می کند تا در آزمایشگاه ‌های خود، محصولاتی با فناوری های نوین و توسعه یافته وارد بازار کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *