ظاهر صفحه کاربران اینستاگرام تغییر خواهد کرد

ظاهر صفحه کاربران اینستاگرام تغییر خواهد کرد

اینستاگرام ساعاتی قبل به دنبال یک بیانه رسمی اعلام نمود که تصمیم دارد تا طراحی صفحه‌ ی پروفایل مخاطبین خود را از جهات زیادی تغییر دهد؛ این شرکت در این بیانیه به این صورت آورده است: «در طول هفته ‌های آینده، امکان دارد شاهد به روزرسانی قسمت ‌های مختلف موجود در بخش بالایی پروفایل خود باشید؛ از قبیل اعمال تغییراتی در آیکون ‌ها و موارد ‌موجود در صفحه کاربری و مدل ناوبری شما میان تب ‌های متنوع». هر چند این را هم دقت داشته باشید که تصویرهای گرید قرار نیست از این شبکه حذف شوند و از این بابت، خیال تان راحت باشد.

تغییر ظاهر صفحه پروفایل کاربران در اینستاگرام

مهم ترین تغییر این شبکه، بی تردید به نمایش تعداد دنبال کننده ها بر خواهد گشت؛ احتمالاًInstagram با این کار تصمیم دارد نشان دهد که دیگر تاکیدی بر روی تعداد افراد دنبال کننده ندارد.

در طراحی تازه صفحه ‌ی کاربری، تعداد دنبال کننده ها در قسمت بالایی مشاهده نمی ‌شوند و همین طور از فونت کوچک ‌تری برای به نمایش در آمدن آن استفاده شده است. توییتر به تازگی تغییری همانند این را به خاطر تاکید کمتر روی اعداد و ارقام در نسخه ‌ی iOS اپلیکیشن خود انجام داد تا بدین وسیله توییت‌ های دارای محتوای معنی ‌دار در اولویت نمایش قرار داشته باشند، نه پست هایی که تعداد لایک و ری ‌توییت زیادی دارند.

اینستاگرامبه قطع اینستاگرام به دنبال آن می باشد تا اعتبار پلتفرم بزرگ خودش را حفظ نماید؛ دقیقا به همین خاطر بود که این کمپانی چند روز قبل اعلام کرد نیت دارد با پروفایل های دارای فالوور، لایک و کامنت فیک، برخورد نماید.

گزینه های جدید در طراحی اینستاگرام

گزینه ‌‌های Follow و Message در طراحی جدید صفحه‌ ی کاربری اینستاگرام، در کنار هم قرار می ‌گیرند؛ همین طور با رجوع به فهرست فالویینگ ‌های یک کاربر، قادرید که از تعداد و فهرست فالوورهای مشترک‌ خود، اطلاع پیدا کنید. ‌علاوه بر این در صفحه ‌ی اصلی پروفایل، پس از این شاهد تب‌ های IGTV ،Shop ،Posts ،Grid و Tagged خواهیم بود که مهم ترین نکته، این است که سرانجامIGTV قرار است دارای تب مخصوص به خود باشد.

به یاد داشته باشید که تب Shop فقط مخصوص حساب ‌های کاربری تجاری است؛ در این حساب‌ها شاهد گزینه ‌های Call ،Directions و Start Order هم خواهیم بود.

اینستاگرام اعلام کرده است که هم اکنون بر روی این تغییرات فعالیت می ‌کند و قصد دارد در طول هفته ‌های آتی، در چند مرحله ‌ی گوناگون، آن‌ ها را مورد ارزیابی و آزمایش قرار دهد. این شبکه اجتماعی بر اساس بازخوردهای دریافت شده از طرف کاربرانش، هنوز هم به به روز کردن پروفایل ‌ها ادامه خواهد داد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *