ضبط ویدئوی اسلوموشن قابلیت جدیدی که اینستاگرام در حال کار بر روی آن است

ضبط ویدئوی اسلوموشن قابلیت جدیدی که اینستاگرام در حال کار بر روی آن است

اینستاگرام ویژگی ضبط ویدئوی اسلوموشن را در دست تست دارد

با توجه به گزارش های غیر رسمی که به تازگی منتشر شده اینستاگرام در حال تست ویژگی های جدیدی می باشد که عملکرد این شبکه ی اجتماعی بیشتر از هر زمان دیگری مشابه با توییتر و فیسبوک می باشد.

اینستاگرام طی سال های گذشته قابلیت های جدید و مختلفی را به صورت تدریجی اضافه کرده است و موجب شده این پلتفرم به عنوان یک فضای جذاب و پرکاربرد برای کاربران و کمپانی های مشتاق برای به اشتراک کردن تصاویر مبدل شده است. در حال حاضر این پلتفرم دوست داشتنی برای علاقه مندان و کاربرانی که تمایل به استفاده از ویژگی ها و ابزارهای جدیدتر دارند این می باشد که این برنامه طی آینده ای نزدیک برخی از ویژگی های قابل ملاحظه را رونمایی خواهد نمود.

خبرگزاری ورج گزارشی را منتشر کرده که براساس آن اینستاگرام در حال تست برخی از ویژگی های جدید می باشد. یکی از این قابلیت ها واکنش های سرریع می باشد که کاربران با بهره گیری از ایموجی ها این امکان را به دست می آورند همچون فیسبوک احساسات خود را در مقایسه به استوری ها با سرعت بسیار زیادی نشان می دهند. قابلیت دیگری که نام برده شده ضبط ویدئوی اسلوموشن یا همان صحنه آهسته در خصوص استوری ها می باشد. همانگونه که از نام این قابلیت مشخص است کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند ویدئوهای اسلوموشن را ضبط نموده و آپلود نمایند.

به جز این قابلیت ها دکمه ی بی صدایی نیز برای پروفایل ها در نظر گرفته شده است که کاربران با بهره گیری از آن این امکان را پیدا می کنند که از دیدن پست های یک کاربر معلوم در فید خود پیشگیری نمایند. این قابلیت که به عنوان ویژگی بی صدا در توییتر مشابه می باشد این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند که بدون اینکه دنبال کردن کاربران را لغو نمایند که احتمال دارد گاهی باعث دلخوری بین دو کاربر شود آن را به صورت بی صدا دربیاورند.

در انتها آخرین قابلیتی که نام برده شده به مشاهده ی آرشیو استوری های اینستاگرام در حالت تقویمی مربوط می باشد. این ویژگی در اصل موجب می شود تا کاربران تاریخ استوری هایی که به صورت آرشیو شده است را به شکل تقویمی تماشا نمایند. با توجه به نظراتی که از سوی برخی از کاربران عنوان شده اینگونه به نظر می رسد که برخی از این ویژگی ها در حال حاضر برای تست به روزرسانی شده و برخی از افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

اینستاگرام هنوز بودن این ویژگی ها را تایید ننموده است اما اگر تیم اینستاگرام این قابلیت ها را تست نمایند هیچ ضمانتی وجود ندارد که کلیه آن ها به این برنامه کاربردی اضافه شود. برای اینکه در خصوص این قابلیت ها و ویژگی ها جزئیات بیشتری را به دست بیاوریم باید منتظر بمانیم و ببینیم که اینستاگرام چه خبرهایی را منتشر خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *