صفحه نمایش های نشکنی که از سوی سامسونگ رونمایی شد

صفحه نمایش های نشکنی که از سوی سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ از صفحه نمایش های نشکن رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برندهای معتبرمی باشند که شروع به کار آن به سال 1938 میلادی بر می گردد که به دست لی بیونگ چول افتتاح شد. هم اکنون بعد از گذشت سال های متمادی این کمپانی بزرگ در حوزه هایی نظیر تلویزیون، کامپیوتر، تبلت، لباس شویی، یخچال، ساعت هوشمند، تلفن همراه هوشمند و… فعالیت دارد که بیشتر تمرکز آن ها در این روزها بر روی صنعت تلفن همراه متمرکز است و این طور که به نظر می رسد در این مهندسین و مخترعین بیشتری را استخدام کرده اند.

گوشی صفحه نشکن

به این دلیل که این روزها شاهد موفقیت چشمگیر این کمپانی در نمایشگرهای تلفن همراه هوشمند و خود موبایل های همراه هوشمند هستیم. با توجه به این به تازگی کمپانی سامسونگ نمایشگر جدیدی را که انعطاف پذیر و نشکن است را معرفی کرد.

جدیدترین نسل موبایل های منعطف با نمایشگر نشکن سامسونگ

کمپانی معتبر و شناخته شده سامسونگ به تازگی از نمایشگری فوق العاده با کیفیت تصویر بالا که از مهم ترین امکانات آن منعطف و نشکن بودن آن است رونمایی کرد.

برای این که این کمپانی ثابت کند که نمایشگر جدیدی که آن ها معرفی کرده اند به صورت کامل نشکن است، آن را 26 مرتبه از ارتفاع 1.2 متری به زمین انداختند که خوشبختانه در کمال ناباوری هیچ گونه اتفاقی برای این نمایشگر جدید نیفتاد.

حتی برای این که اثبات نمایند که واقعاً این صفحه نمایش نشکن است آن از ارتفاع 1.8 متری پرتاب کردند. به نقل از سامسونگ آن ها بالاترین تلاش خود را انجام داده اند تا بتوانند یک محصول به روز و با فناوری بالا را به علاقه مندان خود ارائه کنند. نکته جالب توجه اینجاست که این نمایشگرها در دماهایی مثل 71 درجه سانتی گراد هم هیچ گونه مشکلی برای شان به وجود نیامده است.

بر این اساس، کمپانی سامسونگ تاکنون اطلاعات زیادی را در اختیار رسانه ها نگذاشته است و انتظار می رود که از این نمونه جدید نمایشگرها در تبلت ها و گوشی های همراه به روز خود استفاده کنند. همین طور انتظار می رود که سامسونگ از این نمایشگر نشکن در مدل جدید موبایل های Galaxy خود استفاده کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *