شیائومی و رونمایی از مینی اسپیکر هوشمند با قیمت22 دلار

شیائومی و رونمایی از مینی اسپیکر هوشمند با قیمت22 دلار

کمپانی شیائومی از جدیدترین مینی اسپیکر هوشمند خود رونمایی کرد

کمپانی چینی شیائومی که چند سالی است وارد عرصه تولید محصولات دیجیتالی شده است به تازگی اسپیکر هوشمندی را طراحی و رونمایی نموده است که در کنار هوش مصنوعی به کار رفته دارای قیمت22 دلاری می باشد که بسیار مناسب به نظر می رسد. کمپانی شیائومی از مینی اسپیکر هوشمند Mi AI Speaker Mini رونمایی نموده است که مطابق با انتظاراتی که پیش تر در خصوص این محصول عنوان شده بود دارای اندازه ای کوچک تر نسبت به اسپیکری است که سال پیش به وسیله این کمپانی ومعرفی و عرضه شده است.

بر روی این دستگاه چهار دکمه اصلی قرار داده شده است که دو تا از این دکمه ها در ارتباط با ولوم بوده و از دو دکمه دیگر برای پخش کردن و یا توقف موسیقی استفاده می شود. هدف از تولید این اسپیکر هوشمند این است که به عنوان یک دستیار هوشمند در خانه کارایی داشته باشد و به همین دلیل چهار میکروفون در آن قرار داده شده است که مسولیت تشخیص صد را در بهترین حالت دارند و بهترین کیفیت را ارائه می دهند.

یکی دیگر از ویژگی هایی این اسپیکر هوشمند دسترسی به رادیو و کتاب های صوتی می باشد. این اسپیکر هوشمند می تواند موسیقی را پخش نماید و از هوش مصنوعی نیز استفاده های آموزشی داشته باشد. کمپانی چینی شیائومی در مراسمی که پیش تر برگزار شده بود از نخستین اسپیکر هوشمند خود رونمایی کرده است و در حال حاضر دومین اسپیکر جدید خود را رونمایی نموده است. این گونه به نظر می رسد که شیائومی معرفی اسپیکر را به عنوان یکی از استراتژی های این کمپانی در سال2018 میلادی می باشد.

به عنوان دیگر می توان این گونه عنوان کرد که اسپیکر هوشمند جدید شیائومی مدلی ارزان قیمت از اسپیکر گوگل هوم می باشد و کاربری که از آن استفاده می کند می تواند با کمترین هزینه تجربه ای همچون کار با گوگل هوم را داشته باشد. اگر بخواهیم از نظر فنی رقیبی را برای این اسپیکر در نظر بگیریم می توانیم از آمازون الکسا اشاره کنیم. قیمتی که برای این مینی اسپیکر هوشمند در نظر گرفته شده است27 دلار می باشد. کمپانی شیائومی در جریان کنفرانس اختصاصی خود از گوشی هوشمند و بدون حاشیه می میکس2 اس و لپ تاپ گیمینگ نیز رونمایی کرده است که جدیدترین محصولات این کمپانی چینی محسوب می شوند که قرار است طی ماه های آتی سال2018 میلادی وارد بازارهای جهانی شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *