شیائومی از جدیدترین نسل mi Box رونمایی کرد

شیائومی از جدیدترین نسل mi Box رونمایی کرد

معرفی نسل جدید mi Box توسط شیائومی

یکی از محصولات شیائومی در گروه پخش‌ کننده ‌های اینترنتی قرار خواهد گرفت. در این دستگاه از سیستم ‌عامل اندروید تی ‌وی استفاده شده است و به غیر از پخش محتوای رسانه ‌ای، قابلیت اجرای برنامه های گوناگون را هم دارد. mi Box S با قیمت۵۹دلار از روز گذشته یعنی (هفدهم مهر) برای پیش ‌خرید در آمریکا و سایت والمارت قابل دسترس علاقه مندان خواهد بود و شیائومی از ده روز دیگر شروع به پخش آن برای خریداران می ‌نماید.

هم زمانی رونمایی این دستگاه با مراسم معرفی گوگل از سخت‌ افزارهای جدیدش ممکن است به صورت اتفاقی باشد، ولی خصوصیت های مبتنی بر گوگل mi Box S هم قابل توجه می باشند. اصلی ‌ترین این ویژگی ‌ها را می‌ توان به‌ بهره مندی دستیار هوشمند گوگل و قابلیت کروم ‌کست بر شمرد که به لطف بهره مندی از نسخه هشتم اندروید تی ‌وی آماده شده ‌اند.

چنانچه خواسته باشیم خیلی زود ویژگی ‌های این دستگاه را معرفی کنیم باید بگوییم که می ‌باکس اس به یک تراشه AMLogic S905 که پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex-A53 و پنج هسته پردازنده گرافیکی Mali-450 است در کنار دو گیگا بایت RAM و شانزده گیگا بایت حافظه داخلی استفاده شده. این پردازنده قابلیت پخش فیلم هایی با کیفیت 4K  و HDR در کنار صدای Dolby DTS را دارد. در قسمت پشت دستگاه پورت HDMI 2.0A، USB، AV و درگاه تغذیه قرار گرفته است که برای کاربر این دستگاه مناسب به نظر خواهد رسید. می ‌باکس اس قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و قابلیت برقراری ارتباط با دستگاه ‌های جانبی (از جمله ریموت دستگاه) از طریق Bluetooth 4.2  را هم دارد.

بر خلاف قطعات به کار رفته، می‌ باکس جدید از لحاظ ظاهری تفاوت‌ های بسیار زیادی با نسل پیشین خود دارد. مهم ترین تفاوت را در ریموت دستگاه و به ویژه به دلیل اضافه شدن دو دکمه اختصاصی نتفلیکس و پخش زنده مشاهده می ‌شود. دکمه اختصاصی فراخوانی دستیار گوگل هم در قسمت بالای ریموت و در کنار دکمه پاور قرار داده شده است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *