سه مدل از با ارزش ترین موبایل های هوشمند ضدآب

سه مدل از با ارزش ترین موبایل های هوشمند ضدآب

سه مدل از با ارزش ترین موبایل های هوشمند ضدآب

اکثر افراد امروزه تمایل دارند که موبایل های هوشمند خودشان را همراه خود به همه جا ببرند، حتی زیر دوش یا استخر. به همین سبب هم می باشد که شرکت های تولید کننده ی موبایل این روزها بیشتر به دنبال تولید موبایل هایی هستند که ضد آب هم باشد. در این مطلب سعی داریم تا بهترین گوشی های ضد آب را به شما معرفی کنیم.

Samsung Galaxy S8

موبایل های هوشمند

موبایل های هوشمند

آیا شما دل تان می خواهد که یک موبایل لوکس مجهز به آخرین فناوری با یک صفحه نمایش منحنی منحصر به فرد داشته باشید؟ پس بهترین گزینه برای انتخاب شما Galaxy s8 می باشد. این موبایل منحصر به فرد دارنده ی مدرک IP68 است که این معنی را می دهد که در برابر عمق آب تا یک متر و نیم و به مدت نیم ساعت مقاوم خواهد بود.

پردازنده ی گلکسی اس 8از نوع اگزینوس 8895می باشد که چهار گیگا بایت رم، یک دوربین هشت مگا پیکسلی در قسمت جلو و یک دوربین دوازده مگاپیکسلی در قسمت پشت موبایل دارد. نسخه ی اندروید اولیه ی این موبایل اندروید 7می باشد که رابط کاربری سامسونگ نیز بر روی آن نصب شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این موبایل، داشتن یک صفحه نمایش 5.8اینچی سوپر آمو ال ای دی با رزولوشن 1440پیکسلی می باشد که وضوح و درخشندگی بی نظیری دارد. یک باتری 3000میلی آمپری برای این موبایل در نظر گرفته شده است که برای استفاده ی روزانه کاربر بسیار مناسب است.

 بهترین آیفون ضدآب : iPhone X

موبایل های هوشمند

موبایل های هوشمند

چرا آیفون 10گزینه ی مناسب تری نسبت به مدل های آیفون 8و آیفون 8پلاس می باشد؟ طراحی بی نظیر و ظاهر زیبا و جدید آیفون 10می باشد که آن را از نمونه های قبلی خود متمایز می کند. نخستین آیفون با صفحه نمایش او ال ای دی است که با حذف حاشیه های سیاه پایین و بالای صفحه، صفحه نمایشی بی حاشیه و زیبا دارد. کلید Home از از صفحه ی جلو حذف شده است. همچنین فناوری True Tone اپل، حرارت رنگ صفحه نمایش را با توجه به نور محیط عوض می کند تا به چشمان شما کم تر آسیب برساند.

اما طراحی و ظاهر آن تمام فناوری این آیفون نیست. سابقه ی دیرینه اپل در عکاسی موبایل های هوشمند زبانزد خاص و عام می باشد و در این مدل خود به بهترین حالت خود رسیده است. دو دوربین دوازده مگاپیکسلی با لنزهای واید برای آیفون 10استفاده شده است.

اپل جدیدترین تراشه خود را با نام A11 Bionic که کارآمد ترین و سریع ترین، در میان مدل های تولید شده می باشد. نرم افزار تشخیص چهره (Face ID ) را به جای سنسور اثر انگشت(Touch ID) جایگزین کرده اند. در این مدل دیگر جک 3.5میلی متری استفاده نشده است. ولی جهت اتصال با ثبات و قوی به هدفون بلوتوث، از فناوری بلوتوث 5.0استفاده می کند.

آیفون 10دارای مدرک IP67 می باشد که نسبت به مدل گلکسی اس 8سامسونگ مقاومت کم تری در برابر نفوذ آب دارد. البته این گوشی هم می تواند به مدت نیم ساعت در برابر آب دوام بیاورد. آیفون 10را نمی توان به استخر یا رودخانه ها برد، اما برای بردن زیر دوش آب مانعی در نظر گرفته نشده است. البته همین مقدار استفاده برای مردم عادی کافی می باشد.

مقاوم‌ترین گوشی ضدآب : Caterpillar Cat S60

موبایل های هوشمند

موبایل های هوشمند

اگر شما زیاد به کوهنوردی می روید یا دارای شغل سختی می باشید که به طور مداوم با آب و خاک در ارتباط هستید یا این احتمال را می دهید که گوشی زیاد از دست تان به زمین می افتد و برای تان اهمیت دارد که بعد از این همه بلایی که بر سر گوشی تان می آید باز هم مثل روز اول روشن شود و کار کند، موبایل Cat S60 به طور قطع برای شما تولید شده است. مدرک IP68که این موبایل دارد این را اثبات می کند که می تواند در مدت یک ساعت در عمق 5متری آب دوام بیاورد. همچنین این گوشی دارای مدرک MIL-STD-810G می باشد که نشان می دهدCat S60  در برابر گرد و غبار، اشعه ها و شوک های الکتریکی مقاومت دارد. این گوشی حتی اگر از ارتفاع 2متری هم بر روی یک سطح سیمانی سفت بیفتد، باز هم به آن آسیبی نخواهد رسید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *