سامسونگ و افزودن قابلیت غیر فعال کردن بیکسبی در پرچمداران جدید آن

سامسونگ و افزودن قابلیت غیر فعال کردن بیکسبی در پرچمداران جدید آن

سامسونگ و افزودن قابلیت غیر فعال کردن بیکسبی در پرچمداران جدید آن

از روزی که  گلکسی اس8 خود را معرفی و وارد بازار کرد وجود دکمه فیزیکی بیکسبی موجب شده بود افراد بسیاری که از این گوشی استفاده می کردند نسبت به وجود این دکمه اعتراض داشته باشند. کمپانی سامسونگ  پس از مشاهده این حجم اعتراض به فکر این افتاد که یک راه حل ویژه را برای این موضوع پیدا کند.

در ماه سپتامبر سامسونگ در خصوص گلکسی8 یک بروزرسانی ارائه کرد که با وجود این بروزرسانی کاربران این دسته از گوشی ها می توانند دکمه بیکسبی را از صفحه هوم گلکسی8 خود غیرفعال کرده و از دسترس خارج نمایند. البته علیرغم غیرفعال شدن دکمه از صفحه هوم هنوز هم دکمه فیزیکی به کار خود ادامه می داد و اگر کاربر آن دکمه را میفشرد گوشی می توانست فعال شده و به کار بیفتد.

سامسونگ

سامسونگ

در حال حاضر کمپانی سامسونگ طی آخرین بروزرسانی ای که انجام داده باعث شده گلکسی اس8 بتواند به طور کامل دکمه بیکسبی را غیر فعال کرده و حذف نماید. طبق این بروزرسانی زمانی که دکمه به طور تصادفی هم فشار داده شود دیگر گوشی فعال نشده و به کار نخواهد افتاد.

نحوه غیر فعال سازی دکمه بیکسبی

دکمه بیکسبی از زمان عرضه گلکسی اس8 همیشه با انتقادات بسیاری روبه رو شده است و کاربران خود را مجبور کرده قبل از کمپانی سازنده به دنبال راه حل هایی برای از کار انداختن این دکمه باشند و حتی به دنبال هک کردن نیز بوده اند.

ارائه آخرین بروزرسانی از سوی این کمپانی موجب شده کاربران پرچمداران این کمپانی از راه حلی که پیشنهاد داده شده استقبال کرده و رضایت مندی خود را نشان دهند. با این بروز رسانی دیگر کاربران گلکسی اس8 مجبور نیستند خود را به دردسر انداخته و به دنبال راه هایی گوناگونی باشند.

طبق این آپدیت جدید ارائه شده کاربر علاوه بر اینکه می تواند دکمه بیکسبی را به طور کامل منحل کرده و از کار بیاندازد این امکان را نیز پیدا کرده که از طریق دستیار صوتی سامسونگ تماس تلفنی برقرار کند که می توان گفت یک ویژگی منحصر بفرد به نظر می رسد.

سامسونگ

سامسونگ

برای اینکه کاربران بتوانند به این آپدیت جدید دست پیدا کنند باید به بخش سامسونگ اپس مراجعه کرده و آپدیت دستی را انتخاب کگنند. البته این آپدیت مخصوص گوشی های گلکسی اس8 ، گلکسی اس8 پلاس و همچنین گلکسی نوت8 می باشد و هنوز در مورد گوشی های دیگر سامسونگ آپدیتی ارائه نشده است.

کمپانی سامسونگ با ارائه این آپدیت جدید سعی در ارتقای کاربرد گوشی های خود داشته و تلاش کرده رضایت مشتریان را جلب کند و برای سری های جدیدتر محصولات خود فروش قابل توجهی را داشته باشد. طبق ادعای این کمپانی رضایت مشتری بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و سامسونگ تا کنون سعی داشته در مورد محصولات مختلف طراحی هایی را به کار بگیرد که موجب جلب نظر مشتری گردد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *