سامسونگ در زمستان2018 سود عملیاتی به میزان14.7 میلیارد دلار را کسب کرد

سامسونگ در زمستان2018 سود عملیاتی به میزان14.7 میلیارد دلار را کسب کرد

کسب سود عملیاتی14.7 میلیارد دلار توسط سامسونگ در سه ماهه نخست سال2018

کمپانی سامسونگ طی روزهای گذشته گزارش مالی خود را که در ارتباط با سه ماهه نخست سال2018 می باشد منتشر نموده که با توجه به آن این کمپانی موفق شده سود عملیاتی14.7 میلیارد دلاری را به دست بیاورد. این گزارش مالی نشان دهنده عملکرد بسیار خوب این کمپانی در سه ماهه ی نخست سال2018 میلادی می باشد.

کمپانی سامسونگ در روزهای اخیر گزارشی از عملکرد مالی خود که در طول سه ماهه نخست سال جاری میلادی بوده را منتشر نموده که با توجه به این گزارش می توان دریافت در طول این مدت عملکرد این کمپانی کره ای بسیار فراتر از چیزی بوده که تحلیلگران در خصوص آن نظر داده اند. البته باید این نکته را نیز عنوان کنیم که عکس العملی که بازار به این مساله داشته خلاف موضوع را نشان می دهد. پس از این که گزارش مالی این کمپانی که در ارتباط با زمستان سال جاری میلادی بوده منتشر شد ارزشی که سهام این کمپانی داشته با کاهش مواجه گشته است؛ زیرا سامسونگ پیش تر احتمال داده بود که به دلیل کاهش فروش پردازنده حافظه ی DRAM و علاوه براین هزینه های زیادی که بازاریابی در خصوص پرچم داران کهکشانی این کمپانی در طی سه ماهه دوم سال جاری خواهد داشت سوددهی به میزان قابل توجهی برای این کمپانی کاهش پیدا کرد.

با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده است سامسونگ توانسته در طول سه ماهه نخست سال2018 سود عملیاتی14.7 میلیارد دلاری را برای خود به دست بیاورد که نسبت به مدت مشابهی که در سال گذشته میلادی بوده توانسته57.6 درصد افزایش داشته باشد. احتمالاتی که به وسیله کارشناسان این مساله بیان شده حاکی از آن است که سامسونگ سودی به میزان13.7 میلیارد دلار را برای خود به دست خواهد آورد. درآمدی که کمپانی کره ای داشته توانسته افزایشی18.7 درصدی را شامل شده و به بیشتر از56 میلیارد دلار دست پیدا کند که قسمت اعظمی از این درآمد در گرو بالا رفتن قیمت حافظه ی DRAM می باشد.

گوشی های هوشمند تاثیر بسیار زیادی در بالا رفتن سوددهی این کمپانی کره ای در طول سه ماهه ی نخست سال جاری میلادی داشته اند. با توجه به آمارهایی که موجود است گوشی های هوشمند توانسته اند در سال گذشته میلادی نزدیک به چهل درصد از درآمد این کمپانی را برای خود به ثبت کرده اند؛ البته نخستین آمارهایی که در ارتباط با کاهش میزان فروش گوشی های هوشمند سامسونگ بود نیز در سال2017 میلادی ثبت شدند.

کمپانی سامسونگ عنوان کرده که این کمپانی توانسته در طول زمستان سال جاری میلادی در زمینه گوشی های هوشمند خود به فروش خوب و قابل توجهی داشته باشد و از سوی دیگر رونمایی از گلکسی اس9 در ماه مارس به همراه فروشی که گوشی های هوشمند میان رده این کمپانی داشته بسیار خوب بوده و همین مساله موجب شده تا سامسونگ کره ای بتواند به سود عملیاتی بالایی دست پیدا کند. البته این کمپانی ابراز امیدواری کرده که با ایجاد تغییراتی در خصوص محصولات جدید خود می تواند میزان این سود را ارتقا داده و بالاتر از چیزی که در حال حاضر است دست پیدا کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *