سال2018 و عرضه25 میلیونی ایرپاد از سوی اپل

سال2018 و عرضه25 میلیونی ایرپاد از سوی اپل

سال2018 و عرضه25 میلیونی ایرپاد از سوی اپل

کمپانی اپل موفق شده تولید ایرپاد های خود را افزایش دهد و این افزایش تولید با عرضه دوبرابری آن در سال2018 روبه رو گشته است. پیش بینی های بسیاری در خصوص عرضه این محصولات اپل ایجاد شده است که برخی از آن ها بیانگر عرضه بیست و پنج میلیونی ایرپاد های اپل در سال2018 میلادی می باشد.

موسسه KGI گزارشاتی را به تازگی منتشر کرده است که طی آخرین گزارشی که منتشر شده تحلیلگر ارشد این موسسه یعنی مینگ چی کو عنوان کرده طبق پیش بینی های به عمل آمده کمپانی اپل تصمیم دارد در سال2018 میلادی بیش از بیست و پنج میلیون ایرپاد را وارد بازارهای جهانی نماید. کمپانی اپل برای تامین ایرپادهای خود از سال2016 با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده بود اما طی چند هفته ای که پشت سر گذاشتیم این کمپانی موفق شده وضعیت موجودی این ایرپاد ها را بهتر از قبل نموده و وعده عرضه چشمگیر آن را داده است.

فروشگاه آنلاینی که عرضه اینترنتی محصولات اپل را بر عهده دارد اعلام کرده در طول یک تا سه روز زمان لازم است تا این ایرپاد های اپل در دسترس کاربران قرار بگیرد. موسسه کی جی آی اعلام کرده این نوع از ایرپادهای اپل که قرار است با یک عرضه بیش از اندازه مواجه شود بهترین وسیله جانبی است که کمپانی اپل توانسته آن را طراحی و تولید نماید.

این دسته از ایرپادهای بی سیم اپل در واقع به عنوان یک دورنما از محصولاتی که این کمپانی تمایل دارد در دنیای بی سیم عرضه کند را به شکلی فوق العاده به نمایش می گذارد. این کمپانی قصد دارد محصولاتی را تولید نماید و در اختیار کاربران قرار دهد که به راحتی بتوانند با دستگاه های مورد استفاده هماهنگ شده و قابلیت شارژدهی مناسبی را به همراه داشته باشند و بتوان آن ها را به راحتی و بدون مشکلی حمل کرد.

ایرپاد

ایرپاد

کمپانی اپل برای اینکه بتواند فروش ایرپادهای خود را افزایش دهد در تبلیغاتی که برای تعطیلات در نظر گرفته و یا تبلیغات گسترده ای که برای اپل واچ3 داشته از این محصول بسیار صحبت کرده است.

مینگ چی کو عنوان کرده اگر کمپانی اپل نیروی کار خود را افزایش دهد و در مورد چرخه تامین و تولید این ایرپادها تغییراتی را به وجود بیاورد می تواند زمان عرضه این محصول خود را به جلو بیاندازد. تا چند وقت قبل کمپانی اینونتک تنها شرکتی بود که تولید ایرپادهای اپل را بر عهده داشت. این کمپانی که یک شرکت تایوانی فعال در زمینه تولید محصولات دیجیتال است قرار است بهعنوان یکی از تولید کننده های هوم پادهای اپل نیز باشد. کمپانی اپل برای اینکه بتواند ایرپادهای خود را وارد بازار نماید کمی با مشکل روبه رو شده است اما قرار است در سال2018 این محصول اپل عرضه شود. کاربرانی که قصد استفاده از محصولات اپل را دارند می توانند از روزهای نخستین سال آینده منتظر عرضه این ایرپادها باشند.

کوپرتینونشین ها اعلام کرده اند که یک بروزرسانی کوچک در مورد ایرپادهای این کمپانی وجود دارد، قرار است محفظه ای که ایرپاد ها را در خود جای داده و از آن ها نگهداری می نماید از شارژ القایی که به همراه خود یک پد شارژ ایر پاور دارد بهره مند گردد که می تواند استفاده از آن در کنسرت ها را نیز پشتیبانی نموده و کارایی بیشتری نسبت به قبل داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *