سال2018 زمانی برای عرضه آیپد9 اینچی ارزان اپل

سال2018 زمانی برای عرضه آیپد9 اینچی ارزان اپل

سال2018 زمانی برای عرضه آیپد9 اینچی ارزان اپل

کمپانی اپل طی خبری که در صفحه مجازی خود منتشر کرده خبر داده که تصمیم دارد در سال2018 میلادی آیپدی را عرضه کند که دارای صفحع نمایشی9.7 اینچی بوده و نسبت به آیپدهایی که تا کنون تولید شده اند قیمت ارزان تری خواهد داشت. تا کنون نشان داده شده است که آیپدهایی که به وسیله اپل طراحی شده اند بسیار مورد علاقه کاربران بوده و افراد بسیاری هستند که از این آیپدها استفاده می کنند.

آیپد

آیپد

کمپانی اپل در ماه مارس سال جاری نمونه ای از تبلت آیپد خود را معرفی کرد که دارای صفحه نمایشی به ابعاد9.7 اینچ بود اما در مقایسه با آیپد پرو که آن هم صفحه نمایش9.7 اینچی داشت قیمت ارزان تری برای آن در نظر گرفته شده است و کاربران می توانند تنها با پرداخت329 دلار این آیپد جدید را داشته باشند. علیرغم این مساله کوپرتینونشین ها اعلام کرده اند در سال جدید میلادی آیپدی را عرضه خواهند کرد که در مسایقه با آیپدی که هم اکنون در اختیار افراد قرار دارد نیز قیمت بسیار پائین تری داشته و کاربران بسیاری می توانند در صورت تمایل آن را خریداری نمایند.

با توجه به مسایلی که ذکر شده است احتمالات بسیاری به وجود آمده و یکی از قویترین این احتمالات این است که اپل در مورد اآیپد جدیدی که اعلام کرده در سال2018 میلادی قصد عرضه آن را دارد قیمت259 دلاری را تعیین کرده است که این مساله می تواند در کنار کارایی خوب خبر مهمی برای کاربران محصولات اپل باشد. عرضه آیپد جدیدی که اپل قول آن را داده موجب شده این کمپانی به آینده ای که پیش روی تبلت های آن در بازارهای جهانی قرار دارد بسیار امیدوار بوده و در صدد عرضه هرچه بهتر این محصولات باشد. علیرغم اینکه حدس و گمان های بسیاری در مورد عرضه آیپد جدید اپل با قیمت259 دلار وجود دارد اما اپل هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که آیا این دسته از تبلت های آیپدش در کنار آیپدهایی که قیمت329 دلاری دارند قرار خواهد گرفت یا اینکه محصولی برتر از آن به شمار خواهد رفت.

در خصوص مشخصات سخت افزاری سری جدید آیپدهای اپل هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل بخواهد ساخت آیپد9.7 اینچی خود را به کمپانیCompal Electronics محول کند که با در نظر گرفتن سابقه درخشانی که این کمپانی تا به حال داشته احتمال دارد که آیپد جدید و ارزان قیمت اپل در نیمه دوم سال2018 میلادی وارد بازار شود.

آیپد

آیپد

با در نظر گرفتن استقبالی که کاربران محصولات اپل از فناوری تشخیص چهره موجود در آیفون ایکس داشته اند کمپانی اپل تصمیم گرفته در مورد آیپدهای خود نیز این تکنولوژی را به کار بگیرد و در تمام محصولاتی که در سال های آینده عرضه خواهد کرد از این قابلیت استفاده کرده باشد. بر اساس همین مسایل است که کاربران محصولات اپل انتظار دارند آیپدهای پرو این کمپانی که در سال2018 وارد بازار خواهد شد از دوربین True Depth پشتیبانی نموده و قابلیت فیس آیدی در این آیپدها نیز وجود داشته باشد.

به احتمال خیلی زیاد دکمه هوم در آیپدهای جدید وجود نداشته باشد چراکه در طراحی آن ها از سیستم تشخیص چهره متفاوتی نسبت به قبل استفاده خواهد شد که موجب می شود کمپانی اپل مجموعه ای از تبلت هایی را ارئه دهد که دارای حاشیه های بسیار باریکی هستند. صفحه نمایشی که در مورد آیپدهای جدید به کار خواهد رفت به احتمال خیلی قوی از نوع ال سی دی باشد چراکه پنل های اولد قیمت بسیار زیادی دارند و استفاده از آن ها در آیپدهایی که قرار است قیمت پادین و ارزانی داشته باشند به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست.

اپل پیش از این بیان کرده بود که در مورد محصولات جدید خود از تراشه A11X استفاده خواهد کرد به همین دلیل انتظار این می رود که در مورد نسل جدید تبلت های ارزان قیمت نیز این تراشه به کار برده شود تا کاربران بتوانند با راحتی بیشتری از آن استفاده نمایند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *