سال بعد آیفون ها با فیس آیدی ارتقاء یافته وارد بازار می شوند

سال بعد آیفون ها با فیس آیدی ارتقاء یافته وارد بازار می شوند

سال آینده آیفون هایی با فیس آیدی ارتقا یافته خواهیم داشت

با توجه به جدیدترین گفته تحلیلگر قابل اعتماد اپل، مینگ ‌چی ‌کو، آیفون ‌های سال آینده اپل با سیستم دوربین فیس‌ آیدی ارتقاء یافته روانه بازار می شوند. بر اساس گفته ‌ی کو، نسل آینده آیفون ‌ها از یک Flood illuminator استفاده می کند که عملکرد فیس آیدی را بر مبنای کاهش اثر نور نامرئی بر محیط زیست بهبود می ‌بخشد. کو بر این اعتقاد است که این سنسور جدید در همه ی نسخه های آیفون ۲۰۱۹ استفاده خواهد شد، که همان گونه که گفته شده بود شامل دو مدل آیفون با نمایشگر OLED و یک آیفون با نمایشگر LCD می ‌شود. کو اعتقاد دارد:

اپل قدرت خروجی Flood illuminatorهای VCSEL را برای پایین آوردن تأثیر نور نامرئی بر محیط زیست و بهبود کارکرد سیستم فیس آیدی، افزایش می‌ دهد. VCSELهای قوی با ASP بالاتر احتیاج به بالا بردن الزامات طراحی و تولید دارند؛ مواد بهبود یافته برای طراحی و ساخت آرایه و زمان بیشتر برای آزمایش. به این ترتیب زنجیره ‌ی تولید VCSEL باید مقدار بسیاری را تامین کند.

در نوشته کو همین طور اشاره شده است که دوربین ‌های سه‌ بعدی (Time Of Flight (TOF در نسخه های جدید آیپد در پایان سال آینده میلادی یا اوایل سال۲۰۲۰ استفاده خواهد شد و در نیمه ‌ی دوم سال۲۰۲۰ در آیفون از آن استفاده خواهد شد. کو همین طور بر این اعتقاد می باشد که اپل برنامه ‌ای برای فروشTOF در سال آینده نخواهد داشت.

بر اساس گفته ‌ی کو، دوربین ‌های سه‌ بعدی TOFبه آیپد این اجازه را می ‌دهند تا نمونه های سه ‌بعدی را ثبت نماید و به‌ وسیله‌ ی قلم اپل آن را ویرایش نماید؛ برای به وجود آوردن یک تجربه تازه و متفاوت استفاده از TOF در آیفون به بهتر شدن تجربه ‌ی واقعیت افزوده و کیفیت تصاویر کمک می ‌کند. بیش از پنجاه درصد این احتمال وجود دارد که در آیپد‌های تازه ای که در سه ‌ماهه ‌ی چهارم سال آینده میلادی یا سه ‌ماهه ‌ی نخست سال۲۰۲۰ عرضه می‌ شوند از سیستم TOF استفاده شود (همان گونه که پیش از این گفته شد در آیفون ‌های سال۲۰۱۹ از TOF استفاده نخواهد شد).

نمونه های سه‌ بعدی اول به ‌وسیله ‌ی دوربین TOF ثبت و پس از آن به کمک قلم اپل ویرایش خواهند شد، که یک تجربه کاربری تازه در برنامه ‌ها به طور کامل متفاوت با رایانه ها را ارائه می ‌دهد. این احتمال وجود دارد که سیستم TOF در آِیفون ‌های سال۲۰۲۰ مورد استفاده قرار بگیرد که این موجب ارتقاء تجربه ‌ی واقعیت افزوده و کیفیت تصاویر می ‌شود. جدیدترین طراحی اپل می‌ تواند برای بهبود طراحی کلی و تجربه‌ ی کاربری، طول موج هزار نانو‌متر را برای VCSEL به وجود آورد (۹۳۵ تا۹۴۵ نانومتر برای فیس آیدی موجود).

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *