رونمایی DJI از جدیدترین پهپادهای فانتوم4 پرو2 و فانتوم4 پرو2 پلاس

رونمایی DJI از جدیدترین پهپادهای فانتوم4 پرو2 و فانتوم4 پرو2 پلاس

کمپانی دی جی آی از پهپادهای فانتوم4 پرو2 و نسخه پلاس آن رونمایی کرد

پیش از این در سال2017 دی جی آی موفق شده بود تا پهپاد فانتوم4 پرو را معرفی نماید اما در حال حاضر این کمپانی نسخه ای جدید از این پهپاد را معرفی نموده است که دارای ویژگی هایی همچون آکیوسینک می باشد. کمپانی دی جی آی موفق شده دومین مدل از پهپاد فانتوم4 پرو را رونمایی کند. در این پهپاد علاوه براین که عملکرد آن در مقایسه با مدل پیش تر توسعه پیدا کرده دارای قابلیت های جدیدی نیز می باشد که موجب می شود محصولی جذاب تولید شود.

قابلیت انتقال تصاویر DJI OcuSync

پهپاد فانتوم4 پرو که پیش از این طراحی و تولید شده بود از لایت بریج که مخصوص دی جی آی بود در زمینه انتقال تصاویر استفاده می کرد. اما نسخه ی جدید این پهپاد دارای تکنولوژی های جدیدتری در زمینه انتقال تصویر می باشد که به نام آکیوسینک شناخته می شود و می تواند تصاویر اچ دی را با بالاترین کیفیت منتفل کند. این فناوری می تواند در زمینه انتقال تصاویر به شکل دیجیتال عمل نموده و تصاویر را با بالاترین میزان رزولوشن و کمترین تاخیر در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این پهپاد جدید می تواند از این تکنولوژی استفاده کرده و بدون هیچ سیمی قابلیت اتصال به عینک DJI Goggles RE را دارا می باشد و از سوی دیگر قابلیت پشتیبانی از تغییر خودکار فرکانس دوگانه را دارا می باشد. کاربرانی که این پهپاد را خریداری می کنند این امکان را به دست می آورند که به کمک عینک نام برده شده پرواز مجازی را تجربه نمایند به گونه ای که گویا خود در حال پرواز هستند. پهپاد جدیدی که دی جی آی تولید کرده در مقایسه با مدلی که پیش از آن وجود داشته دارای صدای بسیار کمی می باشد و با توجه به آنچه که این کمپانی مدعی شده نسبت به محصول پیش از خود به میزان شصت درصد صدای کمتری پیدا کرده است.

علاوه بر پیشرفت هایی که داشته و به قابلیت های جدیدی دست پیدا کرده قابلیت مهم و اصلی ای که در این پهپاد وجود دارد در مقایسه با نسل پیش از خود تغییر زیادی نکرده است. این پهپاد می تواند هفت کیلومتر برد را در زمینه ارسال تصاویر پشتیبانی نماید و به مدت30 دقیقه نیز می تواند به صورت یکسره پرواز کند. در طراحی این پهپاد از سنسور مانع پنج جهته استفاده شده و لنزی که برای آن تعبیه شده CMOS می باشد که بیست مگاپیکسل یک اینچی می باشد و قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی4K  با60 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این پهپاد شگفت انگیز می تواند از کلیه اجسامی که در حال حرکت هستند نیز تصویربرداری پشت سرهم داشته باشد و سرعت این عکس برداری14 فریم بر ثانیه می باشد و بدنه ای به رنگ سفید برای آن در نظر گرفته شده است که کلیه این ویژگی ها موجب می شود محصولی خاص و بی نظیر به نظر برسد. این کمپانی پهپاد دیگری نیز به نام فانتوم4 پرو2 پلاس را طراحی نموده که نسخه ای ارتقا یافته می باشد و بر روی ریموت آن از صفحه نمایشی با ابعاد5.5 اینچی استفاده شده است و به عنوان گزینه ای ایده آل برای افرادی شناخته می شود که تمایل دارند در هوای آزاد و زیر نور آفتاب آن را به پرواز دربیاورند.

نسخه فانتوم4 پرو2 دارای قیمتی معادل1499 دلار می باشد که علاقه مندان می توانند آن را از فروشگاه این کمپانی و دیگر خرده فروشی هایی که در سرتاسر جهان وجود دارد خریداری نمود. این پهپاد به همراه ریموت کنترل و باتری و چهار جفت پروانه و کابل شارژر و شارژر باتری و کابل میکرو یو اس بی و گیره حلقه به فروش می رسد. در خصوص نسخه ی پلاس این پهپاد باید بگوئیم قیمتی معادل با1799 دلار در نظر گرفته شده است که البته هنوز قطعی نشده و احتمال افزایش قیمت آن وجود دارد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *