رونمایی از کروم بوک جدید اچ پی

رونمایی از کروم بوک جدید اچ پی

رونمایی از کروم بوک جدید اچ پی

در سال2017 کروم بوک های متنوع و جذابی وارد بازار شد که هر کدام به نوبه خود جذابیت های خاصی را داشتند. اچ پی یکی دیگر از کمپانی هایی است که توانسته در نمایشگاه دیجیتالی نخستین کروم بوک خود را رونمایی کند. اچ پی کروم بوک نخست خود را با نام G2 معرفی نموده است و احتمالا در نگاه اول چندان جالب به نظر نرسد و نتواند موجب هیجان کاربران شود. طراحی این کروم بوک به نحوی است که احتمالا برای نخستین بار که آن را می بینید به یاد اپل تی وی افتاده و این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرید.

در بخش بیرونی این دستگاه تعدا زیادی پورت قرار داده شده است که یکی از مهمترین ان ها جک صوتی3.5 میلی متری است که در کنار آن درگاهی برای یو اس بی نوع سی قرار دارد. علاوه بر این دو اچ پی در طراحی دستگاه خود از سه درگاه یو اس بی3 و دو پورت یو اس بی2 نیز استفاده کرده است که موجب بالا رفتن کارایی این دستگاه می شود. یکی دیگر از مواردی که در بخش خارجی دستگاه قابل مشاهده است خروجی اچ دی ام آی است که در کنار اسلات کارت حافظه قرار داده شده است و می تواند دستگاهی با عملکرد مناسب را برای کاربران به وجود بیاورد.

اگر از ظاهر این دستگاه بگذریم در خصوص ویژگی های داخلی آن باید بگوئیم اچ پی بسیار خوب عمل کرده است و موارد هیجان انگیزی را برای بخش داخلی آن در نظر گرفته است. کروم بوک اچ پی با توجه به پردازنده ای که در مشخصات سخت افزاری ان وجود دارد در سه نسخه وارد بازار خواهد شد. یکی از نسخه ها دارای پردازنده Celeron3865 اینتل می باشد و با این پردازنده در اختیار کاربران خود قرار خواهد گرفت.

اچ پی در خصوص دو نسخه دیگر کروم بوک خود از پردازنده کبی لیک Core i7  و Core i5 استفاده خواهد کرد که موجب می شود عملکردی به مراتب بهتر از نسخه دیگر داشته باشند. پردازنده گرافیکی موجود در نسخه سلرون گرافیک610 اچ دی اینتل می باشد اما دو نسخه دیگر آن دارای کارت گرافیک گرافیکس620 یو اچ دی اینتل می باشند و از لحاظ گرافیکی نیز می توانند بسیار بهتر از نسخه دیگر عمل نمایند و نظر کاربران را به خود جلب نمایند.

از آنجایی که در کروم بوک اچ پی دو اسلات رم وجود دارد16 گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است و با توجه به حافظه داخلی موجوددر آن می توانید یکی از دو مدل32 و یا64 گیگابایتی را که از نوع M.2SSD است را برای خود انتخاب کرده و از آن استفاده نمائید.

در خصوص قیمت این مدل ها هنوز اطلاعات دقیقی از سوی اچ پی منتشر نشده است اما با توجه به گفته ها و شایعاتی که در خصوص زمان عرضه این محصول وجود دارد احتمالا ماه آوریل وارد بازارهای جهانی خواهد شد و کاربران و علاقه مندان می توانند از آن استفاده نمایند. این کروم بوک می تواند گزینه ای مناسب برای افراد مختلف محسوب شود و در طول روز کارایی مناسبی را داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *