رونمایی کانن از جدیدترین سنسور فیلمبرداری اسلوموشن مخصوص فضاهای تاریک

رونمایی کانن از جدیدترین سنسور فیلمبرداری اسلوموشن مخصوص فضاهای تاریک

معرفی سنسور جدید فیلمبرداری اسلوموشن مناسب برای فضاهای تاریک به وسیله کانن

کمپانی کانن از سنسور جدیدی که فول فریم 2.2 مگاپیکسلی CMOS پرده برداری نموده است که برای کاربران این امکان را فراهم می کند که از آن ویدئوی اسلوموشن با نرخ100 فریم بر ثانیه را در فضاهایی که نور کافی وجود ندارد و تاریک است تهیه نمایند.

کمپانی کانن سنسور جدید2.2 مگاپیکسلی CMOS را رونمایی و معرفی نموده که یکی از بارزترین خصوصیاتی که برای آن می توان نام برد سرعت بالای آن به همراه حساسیت زیادی است که دارد و موجب شده تا به عنوان یک گزینه مناسب برای ثبت و تصویربرداری ویدئو در فضاهای تاریک و کم نور محسوب کرد. نامی که از سوی کمپانی کانن برای این سنسور در نظر گرفته شده و به ثبت رسیده است35 MMFHDXS می باشد که در زمینه فیلمبرداری در فضاهای تاریک می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه دهد و تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند.

با در نظر گرفتن اطلاعاتی که از سوی کانن منتشر شده است سنسور فوق قابلیت این را دارد که در فضاهایی که هیچ گونه نوری ندارد با پشتیبانی از حساسیت بالای خود تصاویری را به ثبت برساند که دارای نویز بسیار پائینی می باشد. فناوری ای که کمپانی کانن در این سنسور به کار گرفته موجب می شود تا نویز موجود در تصویر علیرغم وجود سایز بالای هر پیکسل به میزان قابل توجهی کم شود. نویزی که در هر تصویر وجود دارد ارتباطی مستقیم با سایز هر پیکسل دارد به گونه ای که بالا رفتن سایز پیکسل موجب افزایش نویز نیز خواهد شد.

با توجه به گفته های مسولان کانن سایز19 در19 میکرومتری هر پیکسل موجب شده تا حساسیت و عمق اطلاعاتی که ثبت شده به میزان قابل توجهی بالا برود. سنسور جدیدی که کانن طراحی کرده قابلیت سفارش در دو حالت رنگی و مونوکروم را دارا می باشد. این سنسور جدید دارای حساسیت بسیار زیادی بوده و این قابلیت را دارد که ویدئوهایی با نرخ100 فریم بر ثانیه و رزولوشن فول اچ دی را تصویر برداری و ثبت نماید. ثبت ویدئویی با این نرخ به این معنا می باشد که با به کارگیری از جدیدیترین محصولی که کانن تولید کرده این امکان به وجود می آید که در فضاهای تاریک و یا در هنگام شب نیز بتوان ویدئوی اسلوموشنی را ثبت کرد که دارای کیفیت مورد قبولی می باشد.

کمپانی کانن پیش تر در ماه ژوئن اعلام کرده بود که محصولات این کمپانی به دلیل عدم وجود خلاقیت دچار رنج شده اند. این کمپانی تائید کرده که در حال کار بر روی سه محصول جدید می باشد که وجود سنسور120 مگاپیکسلی که دارای رزولوشن بالا است و یک سنسور5 مگاپیکسلی3.2 اینچی با گلوبال شاتر و همچنینی سنسوری با اندازه2.2 مگاپیکسلی که دارای نرخ ثبت100 فریم بر هر ثانیه است به عنوان سه محصول جدیدی می باشند که کانن در حال کار بر روی آن ها می باشد و قصد عرضه آن ها را به عرصه دوربین های فیلمبرداری دارد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *