رونمایی از اکسپریا XA2 وXA2 اولترا در نمایشگاه CES2018

رونمایی از اکسپریا XA2 وXA2 اولترا در نمایشگاه CES2018

رونمایی از اکسپریا XA2 وXA2  اولترا در نمایشگاه CES2018

کمپانی سونی که در زمینه تولید محصولات دیجیتالی و گوشی های هوشمند فعالیت های بسیار زیادی دارد در نمایشگاه CES2018 که به تازگی کار خود را آغاز کرده است توانسته گوشی های هوشمند خود را با نام های اکسپریا XA2 و XA2 اولترا را به عنوان دو گوشی میان رده زیبا رونمایی کند. در طراحی سخت افزاری این گوشی های هوشمند از تراشه اسنپدراگون630 استفاده شده است که برای گوشی میان رده این کمپانی گزینه ای بسیار مناسب به شمار یم رود.

کمپانی سونی در سال گذشته موفق شده بود مدل پیشین این گوشی های هوشمند را که مجهز به تراشه هلیو پی20 بود وارد بازار های جهانی کند. در مورد تراشه اسنپدراگون630 باید بگوئیم عملکرد آن بر اساس لیتوگرافی14 نانومتری می باشد و می توان گفت تراشه ای با کیفیت و قدرتمند است.

سونی در طراحی اکسپریا ای2 از باتری ای که دارای ظرفیت3850 میلی آمپر است استفاده کرده که نسبت به نسل پیش از خود اندازه بزرگ تری را پیدا کرده است. در مورد این گوشی میان رده سونی باید بگوئیم قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge3.0 را دارا می باشد. این فناوری موجب می شود تا فرایندی که برای شارژ دستگاه به کار برده می شود با سرعت بیشتری انجام شود.

در مورد گوشی میان رده ایکس ای2 اولترا نیز باید بگوئیم نسبت به نشلی که پیش از آن تولید شده است اندازه بزرگ تری دارد و وزنی هم که دارد در مقایسه با مدل پیشین آن کمی افزایش داشته است. ایکس ای2 اولترا سونی دارای ابعادی به میزان163 در80 در9.5 میلی متر است و وزن آن به میزان221 میلی گرم می رشد که برای یک گوشی هوشمند میان رده کمی زیاد می باشد.

گوشی هوشمند اکسپریا ایکس ای2 دارای باتری به ظرفیت3300 میلی آمپر ساعتی می باشد که نسبت به نسل پیشین خود نزدیک به هزار میلی آمپر ساعت افزایش را داشته است. این گشوی هوشمند و میان رده سونی نیز می تواند از شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نماید. وزنی که برای این گوشی هوشمند تعیین شده171 گرم می باشد و ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده است142 در70 در9.7 میلی متر می باشد که موجب شده گوشی زیبا و خوشدستی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در مورد این دو گوشی هوشمند سونی از صفحه نمایش های5.2 اینچی که دارای کیفیت فول اچ دی است برای ایکس ای2 استفاده شده و صفحه نمایش به کار برده برای ایکس ای2 اولترا6 اینچی بوده و آن نیز دارای کیفیت فول اچی دی می باشد. ایکس ای2 سونی دارای حافظه رم به میزان3 گیگابایت است و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن32 گیگابایت می باشد که البته قابلیت افزایش حافظه به وسیله کارت میکرو اس دی برای آن وجود دارد.

در مورد گوشی ایکس ای2 اولترا سونی یک حافظه رم4 گیگابایتی قرار داده شده است که در کنار آن حافظه32 و64 گیگابایتی وجود دارد که البته آن هم قابلیت افزایش ظرفیت آن به وسیله درگاه میکرو اس دی وجود دارد. در طراحی این گوشی هوشمند فضای زیادی را برای بدنه در نظر گرفته اند که باعث می شود تا درگاه میکرو اس دی آن جدا از درگاه های دو سیم کارت آن باشد و این می تواند استفاده از کارت میکرو اس دی را برای کاربران راحت تر نماید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *