رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی اندرومدای مایکروسافت در سال 2019

رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی اندرومدای مایکروسافت در سال 2019

رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی اندرومدای مایکروسافت در سال 2019

کمپانی مایکروسافت گوشی هوشمند تاشویی را در دست تولید دارد که تحت عنوان نخستین گوشی تاشو این کمپانی براساس پروژه اندرومدا شناخته می شود و از سیستم عامل ویندوز درخصوص آن استفاده شده است. کمپانی مایکروسافت سال آینده میلادی این گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد. کمپانی مایکروسافت چند ماه پیش اخباری را منتشر کرد که خبر از تولید گوشی هوشمند تاشو اندرومدا می داد.

در حال حاضر اخباری منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی در سال2019 دستگاه جدید خود را معرفی نماید. کتابی تحت عنوان زیر سطح از سوی مایکروسافت منتشر شده که در آن اطلاعاتی در خصوص ویژگی های هیبریدی این گوشی هوشمند عنوان شده است. در این کتاب درخصوص تبلتی صحبت شده که می توان آن را تاکرده و مانند گوشی هوشمند به کار گرفت. این گوشی تاشوی هوشمند دارای سیستم عاملی غیر از ویندوزفون خواهد بود. براساس اخبار منتشر شده ویندوزی که در این دستگاه هوشمند به کار گرفته می شود بسیار کامل بوده و دارای اصطلاحات کمی است.گوشی های هوشمند

اندرومدا یکی از پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری است که مایکروسافت زمان زیادی را صرف فعالیت بر روی آن کرده است. در قسمت نرم افزاری کمپانی مایکروسافت تمایل دارد نسخه ای جدید از ویندوز10 را طراحی کند که قابلیت استفاده بر روی گوشی های هوشمند را دارد. این نسخه جدید از ویندوز10 به نام اندرومدا شناخته شده است و مایکروسافت از آن درخصوص گوشی هوشمند تاشوی جدید خود استفاده خواهد کرد. در بخش سخت افزاری این کمپانی قصد ساخت دستگاه های متنوعی را دارد که عملکرد آن ها براساس سیستم عامل اندرومدا خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که کمپانی مایکروسافت چه تاریخی را برای رونمایی از محصولات جدید خود به ویژه گوشی های تاشوی اندرومدا تعیین خواهد کرد.

دستگاه جدید دیگر مایکروسافت

در این کتاب نام دستگاه های دیگری نیز عنوان شده که توسط مایکروسافت در سال2019 میلادی معرفی خواهند شد. یکی از مهم ترین این دستگاه ها کنسول ایکس باکس جدیدی است که به همراه نسل جدید لپ تاپ های سرفیس که مجهز به تراشهAMD معرفی خواهند شد. در این کتاب نام سرفیس مانیتور و دستگاه دیگری برای رقابت با آیپد پرو12.9 اینچی که مجهز به یو اس بی نوع سی است و لبه های گردی برای صفحه آن طراحی شده نیز به چشم می خورد.

 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *