رونمایی از کتابخوان جدید10 اینچی مجهز به قلم از سوی سونی

رونمایی از کتابخوان جدید10 اینچی مجهز به قلم از سوی سونی

سونی و رونمایی از تبلت کتابخوان جدید10 اینچی با قابلیت پشتیبانی از قلم

سونی از کتابخوان جدید خود رونمایی به عمل آورده که قابلیت پشتیبانی از قلم را داشته و در مقایسه با مدل پیش از آن دارای اندازه های کوچک تری می باشد که همین مساله موجب می شود تا کاربران تجربه ی بهتری هنگام کار با فایل های متنی داشته باشند.

تبلت کتابخوان جدید سونی به نام DPT-RP1 معرفی می شود و موجب می شود تا عملکرد بسیار خوبی در هنگام مطالعه ی فایل های پی دی اف و دیگر اسناد برای کاربران به ارمغان بیاید اما مهم ترین مساله ای که مسلما هر کدام از کاربران با آن مواجه خواهند شد اندازه های بزرگی است که این دستگاه دارد. کتابخوان جدیدی که سونی طراحی کرده دارای وزن بسیار کم بوده و ضخامت کمی نیز دارد اما13 اینج در خصوص تبلت موجب می شود تا اندازه بزرگی محسوب شود. کاربرانی که این تبلت را به کار برده اند مطمئنا این مساله را در نظر داشته اند که اگر سونی نسخه کوچک تری را طراحی می کرد بسیار بهتر بود.

تبلت جدیدی که سونی طراحی کرده دارای ابعاد10 اینچی بوده و دارای تفاوت های جزئی کمی با نسخه ی پیش از خود می باشد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این مدل پائین می باشد اما از آنجایی که ابعاد و اندازه های کوچک تری دارد و همین مساله موجب شده تا در تراکم پیکسلی آن هیچ تغییری ایجاد نشود و کیفیتی که برای نشان دادن تصاویر دارد همچون مدل پیش از آن است. تفاوت دیگری که باید عنوان کنیم وزن این تبلت می باشد که سبک تر از نسخه ی پیشین طراحی شده و وزن آن تنها240 گرم است.

این تبلت جدید در زمینه نرم افزاری نیز تفاوت عمده ای با مدل پیش از خود دارد و به عنوان یک اپلیکیشن موبایلی جدید شناخته می شود که می توان از آن در خصوص سیستم عامل های اندروید و آی او اس استفاده کرد و اسناد مختلف را به وسیله آن به راحتی به اشتراک گذاشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *