رونمایی از پتنت جدید مایکروسافت به همراه طراحی باریک کیبورد

رونمایی از پتنت جدید مایکروسافت به همراه طراحی باریک کیبورد

رونمایی از پتنت جدید مایکروسافت به همراه طراحی باریک کیبورد

اخباری که به تازگی منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته تا لپ تاپ های سرفیس پرو را با کیبورد باریک تر راهی بازار کند. این اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که کمپانی مایکروسافت در طراحی سرفیس پرو تغییراتی را ایجاد کرده و کیبوردی با اندازه باریک تر را طراحی نموده است.کیبورد

مایکروسافت در سال2019 سرفیس پرو جدید خود را روانه بازار خواهد کرد که مجهز به کیبوردی با اندازه باریک خواهد بود. این کمپانی طی سال های اخیر نسبت به توسعه کیبورد لپ تاپ های جدید خود فعالیت بسیاری انجام داده است. طراحی درنظر گرفته شده برای این کیبورد با شایعات بسیاری همراه بوده است.  مایکروسافت پیش از این طرح هایی را ارائه داده بود که شایعات اخیر هماهنگی و مطابقت کامل را با آن ها دارد.

منابعی که اطلاعات کامل را در اختیار دارند اعلام کرده اند کمپانی مایکروسافت قصد دارد مدل هایی را ارائه دهد که قابلیت پشتیبانی از یو اس بی نوع سی و حاشیه باریکی که برای صفحه نمایش درنظر گرفته شده است داشته باشد. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت تا روزهای واپسین سال2019 میلادی سرفیس پرو جدید خود را معرفی و روانه بازارهای جهانی کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *