رونمایی از لپ تاپ 15.6 اینچی ریزر بلید مجهز به تراشه 6 هسته ای و گرافیک Max-Q

رونمایی از لپ تاپ 15.6 اینچی ریزر بلید مجهز به تراشه 6 هسته ای و گرافیک Max-Q

لپ تاپ15.6 ریزربلید مجهز به پردازنده6 هسته ای و کارت گرافیکی Max-Q معرفی گردید

ریزربلید از جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود به نام ریزربلید15.6 اینچ رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش بدون حاشیه می باشد و در خصوص آن از تراشه ی شش هسته ای استفاده شده و مجهز به گرافیک قدرتمند Max-Q می باشد.

لپ تاپ گیمینگ جدید این کمپانی در میان ریزربلید14 و ریزربلید پرو جای می گیرد و دارای ویژگی ها و قابلیت هایی می باشد که پیش از این در دیگر لپ تاپ های این کمپانی به کار گرفته نشده استو این لپ تاپ گیمینگ جدید نسخه های متنوعی دارد که هر کدام از آن ها دارای صفحه نمایش های مختلف بوده و پردازنده گرافیکی GTX 1060 Max-Q و یا GTX 1070 Max-Q در خصوص آن ها استفاده شده و با این ویژگی های سخت افزاری وارد بازار خواهند شد.

ریزر سعی کرده بدنه آلومینیومی با کیفیت بالایی را در خصوص لپ تاپ گیمینگ جدید خودبه کار بگیرد و به این شکل عملکرد خود را به نمایش بگذارد. با توجه به اینکه این لپ تاپ گیمینگ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد اما از نظر وزنی بسیار سبک بوده و ضخامت اندکی نیز دارد و حاشیه های باریکی که در اطراف آن وجود دارد موجب شده به عنوان لپ تاپی بدون حاشیه معرفی شود. البته باید این نکته را عنوان کنیم که در قسمت بالای صفحه نمایش حاشیه بیشتری در نظر گرفته شده است که در واقع به دلیل قرارگیری وب کم می باشد.

ریزر در طراحی این دسته از لپ تاپ های خود از تاچ پد بزرگی استفاده کرده که قابلیت کلیک پذیری نیز دارند و به علت استفاده از درایور Precision که به وسیله مایکروسافت طراحی شده می توانند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. ضخامتی که این لپ تاپ گیمینگ دارد به دلیل تجهیز به پردازنده ی گرافیکی GTX 1060 فقط16.8 میلی متر می باشد و این درحالی است که نسخه دیگر این لپ تاپ که از پردازنده ی گرافیکی GTX 1070 در آن استفاده شده ضخامت لپ تاپ در حدود نیم میلی متر افزایش پیدا می کند. در بخش سخت افزاری این لپ تاپ از پردازنده ی شش هسته ای و نسل هشتمی اینتل Core i7 استفاده می شود. این مدل از لپ تاپ های گیمینگ با در نظر گرفتن مدلی که انتخاب می شود چیزی در حدود2.07 تا2.15 کیلوگرم وزن را دارا می باشد که برای یک لپ تاپ گیمینگ وزن زیادی محسوب نمی شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *