رونمایی از شیائومی می A2 با اندروید وان

رونمایی از شیائومی می A2 با اندروید وان

معرفی دو گوشی مبتنی بر اندروید وان توسط شیائومی

دو گوشی مبتنی بر اندروید وان تحت عنوان می ای2 و می ای2 لایت توسط شیائومی معرفی شد. گوشی می ای2 دارای پردازنده ی اسنپدراگون ۶۶۰، نمایشگر ۶ اینچی +FHD و سیستم‌عامل اندروید وان است. نمونه ی ساده شده از سیستم عامل موبایلی گوگل در آغاز برای دستگاه های اقتصادی توسعه پیدا کرد. ولی می ای2 یک محصول میان رده محسوب می شود و می تواند تجربه ی بسیار فوق العاده ای از اندروید خالص را برای مخاطب به وجود آورد.

سال قبل می ای1 محصولی بر پایه گوشی اختصاصی بازار چین تحت عنوان MI 5X بود، این شرایط در خصوص می ای2 نیز وجود دارد و چینی ها این گوشی هوشمند را مبتنی بر MI 6X توسعه داده اند.  هر دو گوشی دارای ضخامت 7.3میلی متری بوده و مجهز به صفحه نمایش 6اینچی با پنل LCD، نسبت تصویر 18:9و رزولوشن +FHD هستند. مسئولیت پردازشی این دو گوشی بر عهده ی پردازنده ی اسنپدراگون 660می باشد و انرژی مورد نیاز آن ها را باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با پورت USB Type-C فراهم می سازد.

دوربین اصلی این گوشی به صورت دو گانه است و دو سنسور دوازده و بیست مگاپیکسلی به کار برده است و ماژولی 20مگا پیکسلی مسئولیت ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دارد. گوشی میان رده جدید شیائومی در سه نسخه ی 32و 64گیگابایتی به همراه حافظه ی رم 4گیگابایت و یا نمونه ی 128گیگابایتی به همراه حافظه ی رم 6گیگابایت در دسترس می باشد.

گوشی هوشمند کوچک تر می ای 2لایت مجهز به صفحه نمایش 5.84اینچی +FHD با بریدگی، پنل LCD و نسبت تصویر 19:9: است. نیروی پردازشی MI A2 Lite را پردازنده ی اسنپدراگون 625فراهم می سازد و وظیفه ی تامین انرژی گوشی بر عهده ی یک باتری 4000میلی آمپر ساعتی با پورت microUSB است. گوشی می ای 2لایت را در بازار جهانی به نام ردمی 6 پرو می شناسند. این گوشی دارای 8.75میلی متر ضخامت است و در دو مدل با حافظه ی رم 3 یا 4 گیگابایت و حافظه ی ذخیره سازی 32 یا 64گیگابایت ارائه می شود. دوربین اصلی این گوشی با ترکیب دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین سلفی آن نیز دارای ماژول 5مگاپیکسلی است.

در پی رونمایی شیائومی از برنامه ی گسترش فعالیت های خود در اسپانیا، گوشی های هوشمند سری می ای2 در آغاز به بازار این کشور عرضه خواهد شد. نرخ گوشی می ای2 به همراه 4گیگا بایت رم و 32گیگا بایت جافظه در حدود 290دلار می باشد، با وجود اینکه دو نسخه ی 4گیگابایت/ 64گیگابایت و 6گیگابایت/ 128گیگابایت دارای قیمتی معادل 325و 408دلار خواهند بود.

مدل اقتصادی می ای2 لایت در نسخه ی 3گیگابایت/ 32گیگابایت دارای قیمتی معادل 20 دلار و در نسخه ی 4گیگابایت/ 64گیگابایت با قیمت 267دلار از ماه جاری میلادی به بازار اسپانیا عرضه خواهد شد. چینی ها تصمیم دارند تا گوشی های سری می ای2 را وارد 40کشور از جمله هند کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *