رونمایی از دو دوربین بدون آینه فول فریم توسط نیکون در سال جاری میلادی

رونمایی از دو دوربین بدون آینه فول فریم توسط نیکون در سال جاری میلادی

معرفی دو دوربین بدون آینه فول فریم به وسیله نیکون

به تازگی در زمینه تولید دوربین های دیجیتال نیز اخبار و گزارشاتی کنتشر شده است که نشان می دهد کمپانی نیکون تمایل دارد دو دوربین24 و45 مگاپیکسلی را در نمایشگاه فوتوکینا2018 رونمایی کند. این دو دوربین بدون آینه بوده و به صورت فول فریم عملکرد خواهند داشت که این مسئله موجب می شود به عنوان دوربین های قدرتمندی وارد عرصه تکنولوژی گردند.

در کنار دوربین های عنوان شده سه لنز جدید نیز رونمایی می شود که سازگاری بالایی با سیستم های جدید خواهند داشت و می توانند عملکرد بسیار خوبی از خود داشته باشند. لنزهایی که قرار است معرفی شوند دربرگیرنده سه لنز پرایم هستند که فاصله کانونی24 تا70 میلیمتری برای یکی از آن­ها در نظر گرفته شده و دو لنز دیگر فاصله کانونی35 و50 میلیتری را دارند که با توجه به اطلاعات منتشر شده دو لنز آخر دارای دیافراگم 1.4/f هستند.

دوربین های بدون آینه ای که به وسیله نیکون طراحی شده اند دارای لرزشگیر پنج محوره داخلی می­ باشند و سرعتی که برای عکاسی پی درپی برای آن ها در نظر گرفته شده9 فریم برثانیه است. یکی از دوربین های بدون آینه ای که نیکون طراحی کرده دارای سنسور CMOS است که دارای کیفیت24 یا25 مگاپیکسلی است و دوربین دیگر نیز دارای سنسوری شبیه به دوربین نخست است و کیفیتی در حدود45 یا48 مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد.

در طراحی بدنه این دو دوربین نیکون درست به مانند سونی عمل کرده اما حسی که کاربران در هنگام دست گرفتن آنها خواهند داشت بسیار بهتر از دوربین جدید سونی خواهد بود. مانت بدون آینه ای که در این دو دوربین استفاده شده و احتمالا Z-mount است از دیگر ویژگی های دوربین های جدید نیکون به شمار می رود. در مورد قیمت دوربین های جدید نیکون برای مدل45 مگاپیکسلی مبلغ حدودی4000 دلار در نظر گرفته شده است که قرار است در کنار آن لنز24 تا70 میلیمتری نیز ارائه شود. نیکون وعده داده دوربین های جدید خود را در روزهای پایانی جولای به صورت رسمی معرفی کند و از تاریخ23 آگوست نیز زمان عرضه رسمی این محصولات می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *