رونمایی از دوربین لایکا S3

رونمایی از دوربین لایکا S3

معرفی دوربین لایکا S3 با سنسور مدیوم فرمت 64 مگاپیکسلی

به موجب آخرین خبرها، لایکا هم در نمایشگاه فوتوکینا ۲۰۱۸ (مهم ترین نمایشگاه تجاری دنیا در زمینه ی عکاسی) امسال دست پر وارد شد. در این نمایشگاه، نسل آخر دوربین لایکا، به نام لایکا اس ۳ مدیوم فرمت ۶۴ مگاپیکسلی به‌ طور رسمی رونمایی شد.

این دوربین جدید نسبت به نمونه پیشین خود، دارای رزولوشن بهتر و باکیفیت تری است و در وضعیت محیطی با نور متنوع، عملکرد مناسب تری از خود نشان می ‌دهد. لایکا در مراسم معارفه رسمی لایکا اس ۳، به غیر از معرفی دوربین تازه خود، از اپلیکیشن تازه ای با اسمLeica FOTOS هم رونمایی کرد. کسانی که از دوربین‌های لایکا استفاده می کنند می ‌توانند خیلی سریع پس از گرفتن عکس با دوربین، با کمک این اپلیکیشن، عکس ها را از این دوربین به موبایل هوشمند خود انتقال دهند.

جدیدترین اپلیکیشن لایکا، به غیر از امکان منتقل نمودن عکس ها از دوربین به تلفن همراه هوشمند، امکان بازبینی و درست کردن عکس ها را در اختیار استفاده کنندگان قرار می ‌دهد. استفاده کنندگان می ‌توانند تمامی جزئیات موجود در عکس‌ انداخته ‌شده را ببینند و اگر ایراداتی در نوردهی و یا شفافیت عکس دیده شد، آن را درست کنند. دوربین Leica CL، یک سیستم دوربین با ارزش، سریع و با ابعاد کوچک است که می‌ تواند به ‌خوبی نیاز استفاده کنندگان و وست داران عکاسی را برطرف کند.

کیفیت تصویر لایکا نسبت به گذشته افزایش فوق العاده ای داشته است. لایکا اس ۲ با کیفیت تصویر ۳۷.۵ مگاپیکسل رونمایی شد، اما لایکا اس ۳ دارای کیفیت تصویر ۶۴ مگاپیکسل و عملکرد منحصر به فردی در هر شرایط نور و روشنایی است. توانایی فوکوس عالی و تند، همین طور استفاده از فوکوس اتوماتیک سریع و قابل‌ اطمینان، از قابلیت های دیگر لایکا اس ۳ است که می‌ تواند در عکس برداری پشت سرهم، با سرعت سه فریم بر ثانیه عکس برداری کند.

همین طور، Leica S3ُ، دوربین SLR بزرگ و به عنوان دوربین با کیفیت منظره‌ یاب است، که می ‌تواند برای با سرعت ۳ فریم در ثانیه تصویر برداری نماید. علاوه بر این، کیفیت عکس برداری لایکا اس ۳ بالاتر از کیفیت فول ‌اچ ‌دی است و با کیفیت 4K به ضبط ویدئو می پردازد. طبق آخرین اطلاعات منتشرشده، Leica S3 قرار شد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ روانه بازار فروش شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *