ردیاب کانکت تگ تازه ترین تکنولوژی سامسونگ

ردیاب کانکت تگ تازه ترین تکنولوژی سامسونگ

ردیاب کانکت تگ تازه ترین تکنولوژی سامسونگ

کمپانی سامسونگ به تازگی یکی دیگر از محصولاتی را که در حوزه تکنولوژی و فناوری تولید کرده است را طی کنفرانسی که برای توسعه دهندگان محصولاتش در شهر سانفرانسیکو برگزار کرده بود معرفی کرد. این گجت بسیار کوچک بوده و با نام Connect Tag تولید شده است که دارای تکنولوزی شبکه ناروبند در ساخت آن استفاده شده است. به علت استفاده از این فناوری سامسونگ توانسته گجتی را تولید کند که بسیار کاربردی بوده و کاربران می توانند با استفاده از آن دیگر بابت گم شدن اشیا و وسایل و حیوانات خانگی خود هیچ نگرانی ای نداشته باشند.

کانکت تگ سامسونگ

کانکت تگ سامسونگ

گجتی که کمپانی سامسونگ تولید کرده است به عنوان اولین گجت دیجیتالی می باشد که اینترنت اشیا در تولید آن به کار رفته و علاوه بر آن دو استاندارد مهم Cat M1 و NB-IoT مورد پشتیبانی این گجت کوچک قرار دارند. زمانی که ردیاب دیجیتالی سامسونگ بتواند با تلفن هوشمند شما ارتباط برقرار کند شما این امکان را پیدا می کنید که از طریق اپلیکیشن مخصوصی که در گوشی شما نصب شده هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید محل دقیق قرار گیری ردیاب خود را پیدا کنید. پهنایی که برای این ردیاب در نظر گرفته شده است 4.2 سانتی متر در 4.2 سانتی متر است و ضخامت آن به اندازه 1.2 سانتی متر می باشد که موجب شده به عنوان کوچکترین ردیاب دیجیتالی شناخته شود.

قابلیت های ردیاب کانکت تگ سامسونگ

ردیاب دیجیتالی سامسونگ این قابلیت را دارد که به اینترنت اتصال پیدا کند ولی دیگر ردیاب های موجود از این قابلیت ویژه مبرا می باشند. توانایی اتصال به اینترنت موجب شده این ردیاب کوچک تا فاصله ای دور بتواند عمل کرده و شما محل دقیق آن را تشخیص دهید. ردیاب های دیگر ینیز وجود دارند مانند ردیاب تایل که در مورد پیدا کردن محل دقیق آنها باید دستگاهی در نزدیکی آن وجود داشته باشد تا این ردیاب بتواند از طریق بلوتوث با آن ارتباط برقرار سازد که این امر موجب شده ردیاب هوشمند سامسونگ بتواند به عنوان بهترین ردیاب تا کنون شناخته شود.

در مورد ردیاب سامسونگ زمانی که شما جی پی اس و وای فای گوشی خود را فعال کنید محل دقیق این ردیاب نشان داده خواهد شد و علاوه برآن اپلیکیشنی که مخصوص این ردیاب طراحی شده می تواند ویژگی هایی همچون مشخص کردن محدوده جغرافیایی را برای شما به ارمغان بیاورد. خانواده هایی که بیش از حد مراقب فرزندان خود هستند می توانند از این ردیاب بهترین استفاده را داشته باشند و می توانند مشخص کنند زمانی که فرزند آن ها به مدرسه رسید یک نوتیفیکیشن بر روی صفحه نمایش گوشی شما نشان داده شود و شما را از محلی که کودک تان در آن قرار دارد باخبر سازد.

کانکت تگ سامسونگ

کانکت تگ سامسونگ

کمپانی سامسونگ یک قابلیت دیگر را نیز در این ردیاب کوچک قرار داده که به وسیله آن شما می توانید مشخص کنید وقتی صبح می خواهید وارد آشپزخانه بشوید دستگاه قهوه جوش شما به صورت خودکار و هوشمند شروع به کار کند. نام این ویژگی به کار رفته در ردیاب سامسونگ Samsung Smart Things Cloud می باشد که در اصل از سیستم موقعیت یابی وای فای پشتیبانی کرده و بر این اصول کارایی خود را نشان می دهد. زمانی که وای فای تلفن همراه شما غیر فعال است سیستم موقعیت یابی وای فای می تواند بهترین جایگزین بوده و همچون وای فای فعالیت نماید.

باتری ای که برای این ردیاب تعبیه شده قابلیت این را دارد که به وسیله کابل یو اس پی شارژ شود و این یکی دیگر از مزیت های این ردیاب دیجیتالی به شمار می رود. در مورد قیمتی که برا ی این ردیاب ها در نظر گرفته شده هنوز قیمت مشخصی اعلام نشده اما کمپانی سامسونگ عنوان کرده که کشور کره نخستین جایی است که این ردیاب های دیجیتال در آن عرضه خواهد شد. تمام کاربرانی که از این گجت هوشمند استفاده می کنند علاوه بر مبلغی که برای خرید آن هزینه می کنند باید در هر ماه نیز مبلغ اندکی را بر اساس عوارض داده به این کمپانی بزرگ باید پرداخت کنند.

سامسونگ با طراحی و تولید این ردیاب هوشمند توانسته علاوه بر رفع نگرانی بسیاری از افراد در دنیای تکنولوژی هم تحول بزرگی را ایجاد کند که این عاملی است بر اقتدار هرچه بیشتر این کمپانی کره ای

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *