راه اندازی مخفیانه استارتاپ گوگل در عرصه ی گیمینگ

راه اندازی مخفیانه استارتاپ گوگل در عرصه ی گیمینگ

استارتاپ مخصوص بازی و راه اندازی مخفیانه آن از سوی گوگل

بر اساس گزارش های منتشر شده کمپانی گوگل در حال فعالیت بر روی گسترش استارتاپی می باشد که بیشترین تمرکز آن بر روی اهداف اجتماعی گیمینگ می باشد. کمپانی گوگل در حال حاضر به کارآفرین جوانی به نام مایکل سایمن کمک می کند تا استارتاپی را که محور اصلی آن فعالیت های اجتماعی در عرصه ی بازی است را به سرانجام برساند.

بر اساس گزارشی که از سوی بلومبرگ منتشر شده این پروژه که تا این مرحله از آن به نام آرکید معرفی می شود به هیچ کدام از شبکه های اجتماعی که در حال حاضر وجود دارد اتصال نخواهد داشت؛ به همین دلیل کاربران برای این که بتوانند در آن ثبت نام کنند فقط باید به وسیله شماره تلفن همراه خود این کار را انجام دهند.

کمپانی گوگل در خصوص این گزارش واکنشی را نشان داده است که بر اساس آن وجود این پروژه را به نام آرکید مورد تایید قرار داده اما هیچ گونه جزئیات دیگری را در این خصوص ارائه نکرده است. تا به حال فقط این مساله مورد تایید بوده که پروژه ی نام برده شده بر روی انجام بازی های موبایلی که با دوستان انجام می شود بیشترین تمرکز را خواهد داشت.

با در نظر گرفتن اطلاعاتی که منتشر شده است به نظر می آید که این استارتاپ معرفی شده تصمیم دارد تجربه ی بازی های آنلاین موبایلی که با دوستان و همکاران و دیگر افراد انجام می شود را آسان تر خواهد کرد و به گونه ای تجربه ی استارتاپ های گیمینگ را بر روی گوشی های اندرویدی را آسان تر کرده و موجب شود تا کاربران به راحتی بتوانند از این پلتفرم بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده کرده و بازی های آنلاین را به راحتی انجام دهند. البته هنوز اطلاعات زیادی در خصوص این پلتفرم از سوی گوگل منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید این کمپانی این استارتاپ را به چه شکلی ارائه خواهد داد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *