دایناسورهایی که در مرورگر گوگل کروم سرگردان مانده اند!

دایناسورهایی که در مرورگر گوگل کروم سرگردان مانده اند!

دایناسورهایی که در مرورگر گوگل کروم سرگردان مانده اند!

شاید تا به حال متوجه این نشده باشید که زمانی که مرورگر گوگل کروم باز است و اینترنت قطع می شود ، این مرورگر یک بازی سرگرم کننده و جالبی را در خود دارد که می تواند حداقل چند لحظه ای شما را سرگرم نگه دارد.

پرسش: گاهی اوقات اتصال سیستم من با اینترنت قطع می شود و زمانی که مرورگر گوگل کروم باز است با صفحه ای روبرو می شوم که این پیغام در آن دیده می شود ( There is no internet connection ). روز گذشته بعد از قطع شدن اینترنت مجدداً این صفحه ظاهر شد ، ولی این بار درون صفحه یک دایناسور بود که در حال چشمک زدن بود! می خواهم بدانم که این اتفاق یک باگ است یا همواره اتفاق می افتد؟

پاسخ: بعد از اروری که در صفحه گوگل کروم خود مشاهده کردید ، یک دایناسور ظاهر می شود که هر از گاهی به شما چشمک می زند ، با توجه به این شما با یک سری از کارهای ساده ای می توانید این دایناسور را متقاعد کنید که کارهای بیشتری را برای شما انجام دهد.

طی چندین سال گذشته ، این دایناسور یکی از جالب ترین و جذاب ترین بازی های مخفی گوگل کروم بوده است و شاید بتوان آن را به عنوان یک هدیه از طرف برنامه نویسان این مرورگر برای افرادی که اتصال شان با اینترنت قطع شده است دانست. جهت آماده سازی این بازی کافی است بعد از نمایان شدن صفحه ای که به قطعی ارتباط با اینترنت مربوط می شود در گوگل کروم ، کلید Space را یک بار بزنید . بعد از آن بازی شروع می شود و دایناسور حرکت خواهد کرد و یک بازی هشت بیتی Endless Runner برای شما اجرا می شود.

گوگل کروم

گوگل کروم

 

هر اندازه دایناسور بازی در مسیر پیش روی می کند ، موانع مسیر هم بیشتر می شود و شما می توانید با زدن کلید Space یا Up از روی آن ها پرش کنید. هر 100امتیازی که شما از این بازی می گیرید یک صدای جالبی پخش می شود ؛ پس از گرفتن 500امتیاز رتبه ی بازی مشکل تر می شود و دایناسورهای پرنده به بازی اضافه می شوند و برای رد کردن آن ها باید دکمه Down کیبورد را یک بار بزنید. اگر در مسیر بازی دایناسورتان کشته شود ، می توانید یه راحتی در صفحه ای که Game Over ظاهر می شود با انتخاب بازی مجدد ، بازی را دوباره شروع کنید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که طرفدار بازی Runner هستند ، حتماً لازم نیست که منتظر قطع شدن ارتباط سیستم خود با اینترنت باشید ، به خاطر این که به تازگی یک نسخه ی مشابه از این بازی ساخته شده است که به شما این امکان را می دهد که حتی بازی را به صورت آنلاین بازی کنید. البته اگر شما این بازی را دوست داشته باشید می وتوانید روی دستگاه اندروید خود هم این بازی را نصب کنید.

گوگل کروم

گوگل کروم

این را هم بدانید خوب است که اگر اینترنت شما کماکان برقرار است ، می توانید با ترفندی این بازی را در دسترس خود قرار دهید. عبارت (chrome://network-error/-106) را در قسمت URL مرورگر خود بنویسید و کلید اینتر را بزنید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *