هکری با رتبه113 کنکور خود توانست سایت بانک شیرازی را هک کند

هکری با رتبه113 کنکور خود توانست سایت بانک شیرازی را هک کند

هکری با رتبه113 کنکور خود توانست سایت بانک شیرازی را هک کند

طی اخیر هکری که توانسته بود در کنکور یک رتبه سه رقمی را کسب کند موفق به هک کردن سایت یکی از بانک های شهر شیراز شده و مبلغ هنگفتی را از این راه به دست آورد. احمد رحمانیان در صحبت هایی که داشته اعلام کرده این هکر جوان توانسته سایت یک بانک شیرازی را هک کند  هشتصد میلیون را از ایت بانک برداشت نموده است. در کنار این عمل او یک سایت برای انجام قمار هم راه اندازی نموده که به وسیله آن موفق شده هر ماه درآمدی چهارصد میلیون تومانی داشته باشد.

احمد رحمانیان در ادامه صحبت های خود افزود علیرغم اینکه این هکر که در کنکور توانسته رتبه113 را به خود اختصاص دهد بازداشت شده است اما همچنان پرونده او در حال بررسی می باشد تا بتوانیم به دیگر تخلفاتی که احتمالا انجام داده نیز رسیدگی نمائیم. این جوان که از هوش بسیاری نیز برخوردار است در هکی که طی یک ماه گذشته انجام داده است موفق شده هشت میلیارد ریال از پول هایی که در این بانک وجود داشته را به حسابی که در نقطه ای دیگر برای خود بازکرده بود بریزد اما در نهایت پلیس پیشگیری از جرایم اینترنتی موفق شد او را ردیابی کرده و در نهایت بازداشت شد.

هکر

هکر

رحمانیان علت استفاده های غلط از فضای مجازی را نداشتن آموزش صحیح می داند و عنوان کرده اگر آموزش های صحیحی در این زمینه به افراد داده شود قطعا از بروز چنین تخلفاتی پیشگیری خواهد شد و دیگر هیچ فردی قادر نخواهد بود تا چنین جرائمی را مرتکب شود. علاوه بر این سیستم اینترنتی باید به نحوی از امنیت بالایی برخوردار باشد تا هر هکری امکان نفوذ به سیستم های اینترنتی مراکز را پیدا نکند.

شهر فارس در زمینه جرائمی که به وسیله استفاده از اینترنت رخ می دهد دارای رتبه سوم می باشد و تعداد شکایاتی که مبنی بر جرائم اینترنتی در این استان نشان دهنده آن است که جرائم اینترنتی در این استان به میزان قابل توجهی در حال رشد می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *