حذف یا حضور بریدگی بالای صفحه نمایش جی7 ال جی بنابر اختیار کاربر

حذف یا حضور بریدگی بالای صفحه نمایش جی7 ال جی بنابر اختیار کاربر

اختیاری بودن محو کردن و یا حضر بریدگی بالای صفحه نمایش ال جی جی7

کمپانی ال جی که به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را به نام جی7 معرفی کرده امکانی را برای کاربران فراهم نموده است که بنابر این قابلیت می توانند برش موجود در بالای صفحه نمایش گوشی خود را محو نمایند و یا اجازه دهند که این بریدگی قابل رویت باشد.

پیش از این در تصاویری که منتشر شده بود دیدیم که در بالای صفحه نمایش ال‌ جی جی۷ برشی وجود دارد که طراحی این گوشی هوشمند را کمی دچار نقص می کرد و از سوی برخی از کاربران قابل قبول نبود؛ البته ناگفته نماند این برش در بسیاری از گوشی‌ های هوشمندی که در نمایشگاه2018MWC  رونمایی شدند، وجود داشته و اغلب کمپانی ها از این بریدگی در طراحی گوشی های جدید خود استفاده کرده اند. اما بریدگی موجود در بالای صفحه نمایش جی۷ کمی با دیگر گوشی‌ های هوشمند موجود متفاوت می باشد؛ زیرا ال‌ جی از یک شگرد نرم‌ افزاری بهره برده است که از این حیث خود را از دیگر رقبا متمایز کرده است.

بودن بریدگی در قسمت بالای صفحه ‌نمایش گوشی هوشمند جی۷ اختیاری می باشد و بر عهده خود کاربر است. با بررسی اخباری که به تازگی از این گوشی هوشمند انتشار یافته است، می ‌توان به این نتیجه رسید که بریدگی در لحظاتی قابلیت محو شدن را دارا می باشد. در اصل این قابلیت به وسیله گزینه ‌ای در تنظیمات این گوشی فعال می گردد. اگر در اخبار منتشر شده دقت کافی داشته باشید متوجه خواهید شد که آن قسمتی که کاربروارد تنظیمات می شود ویرایش گشته است.

در اصل در گوشی هوشمند ال‌ جی جی۷، کاربر این امکان را خواهد داشت که برشی همچون چیزی که در آیفون۱۰ قرار داده شده است، در قسمت بالای صفحه نمایش گوشی خود مشاهده نماید و یا آن را در حاشیه ‌ی موجود در بالای صفحه نمایش محو کند؛ انتخاب بر عهده خود کاربر قرار داده شده است. کمپانی گوگل در به ‌روزرسانی اندروید P با جابجایی آیکون ‌ها همچون زمان، درصد باتری و… به استقبال از بریدگی صفحه نمایش رفته است. ال ‌جی هم با گذاشتن این گزینه از طراحی نام برده استقبال کرده و انتخاب را به خود کاربر سپرده است. اختیاری بودن این مساله است که موجب شده از گوشی ‌هایی همچون ایسوس ذن ‌فون۵ متفاوت تر دیده شود.

قابلیتی که ال ‌جی در گوشی هوشمند جی۷ قرار داده است، موجب می ‌شود حتی در زمانی که بریدگی به وسیله کاربر حذف می شود، ویژگی مثبت خاصی در حالت عمودی، همچون جابجایی آیکون‌ها به کناره های بریدگی و در بخش پیکسل ‌های غیر فعال، وجود داشته باشد. بخش های چپ و راست حسگرها و دوربین در این مدل از طراحی به صورت معمل بلا استفاده باقی خواهند ماند؛ البته ناگفته نماند که یک چهارم اینچ به ابعاد صفحه‌ نمایش افزوده خواهد شد. در گوشی هوشمند جی۷ این امکان را دارید که این گوشه‌ ها را با بریدگی ای که در وسط وجود دارد هم‌ سطح و یکرنگ کنید تا جلوه بخش جلوی گوشی بدون بریدگی دیده شود. تازه ترین شایعات مطرح شده از عرضه ‌ی جی۷ ونسخه ی پلاس آن در اردیبهشت ماه خبر می ‌دهند که کمی دیرتر از زمانی است که پرچم دار پیشین ال جی وارد بازار شده بود

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *