جهان دیجیتال در انتظار عرضه تولیدات دیجیتالی نمایشگاه CES2017

جهان دیجیتال در انتظار عرضه تولیدات دیجیتالی نمایشگاه CES2017

جهان دیجیتال در انتظار عرضه تولیدات دیجیتالی نمایشگاه CES2017

در نمایشگاه محصولات دیجیتالی که برای معرفی تولیدات دیجیتالی برگزار شده بود محصولاتی معرفی شدند که هنوز موردی از آن ها در بازار وجود ندارد. در نمایشگاه CES2017  کمپانی های بسیاری تولیدات دیجیتالی خود را معرفی کردند که هنوز وارد بازارهای جهانی نشده اند و هنوز هم در صف تولید قرار دارند تا بتوانند هرچه زودتر وارد دنیای دیجیتالی شوند. در این مطلب مقاله ای را جمع آوری کرده ایم که در آن برخی از این محصولات معرفی شده اند.

نمایشگاهی که با نام CES معرفی شده است در واقع نمایشگاهی است که در زمینه فناوری فعالیت دارد. کمپانی های بسیاری هر ساله محصولات دیجیتالی خود را وارد این نمایشگاه می کنند و تلاش خود را به کار می گیرند تا زودتر این محصولات را به تولید انبوه رسانده و وارد بازارهای جهانی نمایند. این نمایشگاه بزرگ هر ساله در شهر لاس وگاس برگزار می گردد و امسال نیز به رسم هر ساله کمپانی های بسیاری تولیدات دیجیتالی خود را در آن معرفی نمودند.

آریستو تل محصولی دیجیتالی از کمپانی ماتل

در نمایشگاه CES کمپانی های بسیاری در زمینه تولید اسپیکرهای هوشمند فعالیت دارند و تلاش کرده اند تا محصولاتی نظیر اسپیکرهای هوشمند گوگل و آمازون را معرفی نمایند. کمپانی اسباب سازی ماتل محصولی جدید را در این نمایشگاه معرفی کرده است که هنوز در مرحله طراحی می باشد.

اریستو ماتل دستیار صوتی هوشمندی است که رشدی مطابق با رشد کودک دارد و داستان های جذابی را برای او تعریف می کند، زمانی که کودک نیاز به بازی داشته باشد با او به بازی می پردازد و به کودک کمک می کند تا تکالیف خود را به خوبی انجام دهد.

این کمپانی مدلی را در نمایشگاه معرفی کرد که هنوز برای ورود به بازار آمادگی کامل را ندارد و علت آن نگرانی هایی است که والدین و برخی از سیاستمداران دارند تا مبادا حریم خصوصی کودکان آسیبی ببیند و به دلیل این موارد کمپانی ماتل مجبور شد به سراغ محصول دیگری برود و از این پروژه دست بکشد.

البته این غول اسباب بازی هنوز هم فعالیت هایی در زمینه تولید اسپیکرهای هوشمند دارد و یک محصول دیگر به نام باربی هلو هولوگرام را در نمایشگاهی که برای اسباب بازی ها برگزار شده بود رونمایی و معرفی نمود که این محصول دیجیتالی در سال2018 میلادی وارد بازار های جهانی خواهد شد و افراد علاقه مند می توانند از آن استفاده نمایند.

دوربین پلاروید هوپ

سال 2017 میلادی زمان خوبی برای کمپانی پلاروید بود که توانست دوربین امنیتی جدیدی را در نمایشگاه فناوری معرفی نماید. این کمپانی در زمینه تولید دوربین های فوری محصولات دیجیتالی بسیار خوبی را عرضه کرده است. یکی از این تولیدات پلارویدچاپگر عکس موتو می باشد که موجب می شود کاربران به یاد دوربین One Step بیفتند که دوربینی کلاسیک می باشد.

دوربین امنیتی جدیدی که از سوی این کمپانی معرفی شده دارای رنگ سفید براق است که ویژگی های بسیاری را دارا می باشد. از جمله ویژگی های این دوربین امنیتی فیلمبرداری با کیفیت1080 پیکسل بوده و علاوه بر آن می توان به قابلیت شناسایی حیوانات خانگی اشاره کرد.

این دوربین به راحتی انسان ها را از حیوانات خانگی تشخیص می دهد و می تواند کاربردهای بسیاری برای شما داشته باشد. قیمتی که پلاروید برای این دوربین در نظر گرفته است200 دلار می باشد که به همراه ویژگی های جالب آن می تواند با دوربین های نست و لای سرکل2 به رقابت بپردازد.

اسمارت بینگز ووهو

در نمایشگاه CES رقبای بسیاری برای اسپیکر اکو آمازون حضور داشتند که یکی از این کمپانی ها محصولی عجیب به نام ووهو را معرفی کرده بود. محصولی که معرفی شده بود قابلیت تشخیص صدا را دارا بوده و علاوه بر آن در طراحی این محصول از نمایشگری که لمسی است استفاده شده و می تواند چهره کاربر را به خوبی تشخیص دهد و کلیه لوازمی که در خانه وجود دارند و از فناوری های روز دنیا در آن ها استفاده شده اند به وسیله این محصول قابلیت کنترل دارند.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های این اسپیکر هوشمند صحبت کنیم باید به دوربین360 درجه ای که در آن تعبیه شده و سنسورهایی که کیفیت هوا را نشان می دهند اشاره کنیم. کمپانی آمازون با تولید اسپیکر های هوشمند اکو ویژگی های بسیاری را وارد دنیای دیجیتال کرده است اما ووهو دارای ویژگی های بهتری نسبت به این محصول می باشد.

اسمارت بینگز در مورد این اسپیکر قیمت49 دلار را تعیین کرده است که اگر طبق قول کمپانی تولید کننده در ماه های نخست سال2018 وارد بازار شود می تواند یکی از ویژگی های مثبت این اسپیکر به شمار رود. اگر این اسپیکر با قیمت پائین و در تاریخ مشخص شده وارد بازار شود کمپانی هایی همچون آمازون در تولید اسپیکرهای هوشمند خود با شکست روبه رو خواهند شد.

چاپگر سه بعدی داوینچی نانو

در نمایشگاه فناوری های سال2017 چاپگرهای سه بعدی نیز حضور داشتند که می توان گفت هر ساله اندازه ای کوچک و قیمتی ارزان تر برای خود پیدا می کنند. چاپگر داوینچی نانو XYZ یکی از چاپگرهایی است که برای کار با آن ها هیچ نیازی به نصب کردن ندارید و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است230 دلار می باشد که یک قیمت بینظیر برای چاپگرهای سه بعدی می باشد. این چاپگر سه بعدی ویژگی های منحصر بفردی دارد که می توان به کالیبره کردن خودکار و سطح بندی به صورت اتوماتیک اشاره کرد.

کاربرانی که به دنیای دیجیتال علاقه مند هستند می توانند از این چاپگر سه بعدی استفاده نمایند. کمپانی سازنده این چاپگر وعده داده که در سال2018 وارد بازار شود اما تغییراتی در آن اعمال خواهد شد.

بلندگوی H7 سامسونگ

بلندگوهای بی سیمی که از سوی سامسونگ طراحی و تولید می شوند همواره از طراحی پیشرفته و صدای خوبی برخوردار هستند. سامسونگ توانسته در نمایشگاه فناوری که در شهر لاس وگاس برگزار شده بود اسپیکری به نام اچ7 را معرفی کردهاست که از سنت اسپیکرهای بدون سیم این کمپانی پیروی کرده اند.

صدایی که در این اسپیکر وجود دارد8 بیت و16 بیتی بوده و قابلیت ارتقا به صدای32 بیتی را دارد که می توانید صدایی واضح و دقیق را داشته باشید. البته در خصوص این اسپیکر باید بگوئیم سامسونگ از تولید آن منصرف شده و کاربرانی که به دنبال بلندگوهایی با صدای رسا و با کیفیت هستند می توانند از ساند باری که این کمپانی تولید کرده و با مدل MS750 معرفی می گردد استفاده کرده و برای خرید آن قیمت550 دلاری را بپردازند.

گرایفون

در دنیای دیجیتال سخت افزارهایی هستند که والدین با استفاده از ان ها می توانند کودکان خود را  کنترل نمایند ام این سخت افزار ها چون دلایل قانع کننده ای را برای کاربران نداشتند به همین دلیل کمتر کسی نسبت به آن ها علاقه نشان داده است. گرایفون دستگاه مدرنی است که با هدف تغییر شرایط با روتر مدرنی که دارد تولید شده است.

این دستگاه دیجیتالی به والدین کمک می کند تا کلیه فعالیت های اینترنتی کودکان را به صورتی کاملا هوشمندانه کنترل کرده و زمانی که کودکان بدون اجازه وارد فضای اینترنتی شوند این دستگاه کارایی خود را بهتر نشان خواهد داد. برخی از کاربران این دستگاه در ماه دسامبر پول خرید را پرداختند و کمپانی سازنده قول داده که تا پایان سال2017 گرایفون را به آن ها تحویل دهد. دیگر افرادی که تمایل به داشتن این دستگاه کنترل کننده داشته باشند باید تا زمانی که این دستگاه به صورت رسمی وارد بازار می شود منتظر خرید این دستگاه باشد.

ارین M2

جک های هدفون در سال2017 وارد عرصه رقابت نشدند و همین مساله موجب شده تا خریدن هدفونی که سیم ندارد گزینه ای ایده آل به نظر برسد. ارین در سال2016 میلادی نخستین محصول خود را معرفی کرد و توانست برای پیشروی در دنیای هدفون های بی سیم قدم تاثیر گذاری را بردارد. هدفون هایی که در ماه ژانویه سال2017 به وسیله این کمپانی وارد بازار شدند دارای کنترل لمسی بودند و از طراحی ظاهری زیبایی نیز برخوردار بودند.

ظاهری که برای این هدفون های بی سیم در نظر گرفته شده بود بسیار بهتر از نمونه های پیش از ان بود و همین مساله موجب می شد تا افراد بیشتری نسبت به داشتن آن ها علاقه نشان دهند. در نمایشگاه فناوری سال2017 هدفون بی سیمی به نام M2 معرفی شد که ویژگی های بسیاری را داشت. کمپانی ارین در تولید این هدفون بی سیم تغییرات عمده ای را نسبت به مدل های پیش از آن اعمال داشته است و قول عرضه این محصول را در سال جدید میلادی داده است.

انتظار می رود کمپانی ارین بتواند از فرصتی که در اختیار او قرار گرفته نهایت بهره را برده و محصول فوق العاده ای را معرفی نماید. این کمپانی در حال حاضر رقبای قدرتمندی همچون سامسونگ و اپل و چند کمپانی بزرگ دیگر را دارد که در زمینه تولید هدفون های بی سیم توانسته اند فعالیت های گسترده ای را داشته و محصولات بینظیری را وارد بازار های جهانی نمایند بنابراین باید این کمپانی تلاش بسیار زیادی داشته باشد تا بتواند هدفون خوبی را تولید نماید.

معرفی این محصولات در نمایشگاه CES موجب شده تا کاربران بسیاری نیز در انتظار عرضه آن ها باشند و این می تواند سال2018 را سالی پر از فناوری های دیجیتال مدرن و تازه دانست و استفاده از آن ها می تواند زندگی راحت تری را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *