جمعه سیاه و سودی قابل توجه برای اپل با فروش6 میلیون آیفون10

جمعه سیاه و سودی قابل توجه برای اپل با فروش6 میلیون آیفون10

جمعه سیاه و سودی قابل توجه برای اپل با فروش6 میلیون آیفون10

بر اساس برآوردی که کارشناسان بازار انجام داده اند مشخص شده کمپانی اپل موفق شده برای نخستین بار پس از عرضه آیفون10 تعداد زیادی از این گوشی هوشمند را به فروش برساند. طبق این برآورد انجام شده در بلک فرایدی شش میلیون دستگاه از آیفون های10 اپل به فروش رسیده است که این تعداد توانسته سود قابل توجهی را برای کمپانی اپل به ارمغان بیاورد.

آیفون 10

آیفون 10

آماری که منتشر شده بیانگر آن است که کمپانی اپل در روز جمعه ای که گذشت و از آن به عنوان بلک فرایدی نام برده می شود توانسته فروش خوبی را در خصوص پرچمدار جدید خود تجربه نماید. تحلیل گرانی که در موسسه روزنبلت فعالیت دارند اعلام کرده اند کمپانی اپل در روز جمعه سیاه که بسیاری از کمپانی ها تخفیف قابل توجهی را برای محصولات خود در نظر می گیرند موفق شده شش میلیون از گوشی های هوشمند خود یعنی همان آیفون10 را به فروش برساند. این رقم موفق شده قسمت اعظمی از فروش پانزده میلیون آیفون را که در این روز بخصوص به فروش رسیده اند را شامل شود که برای این اپل رقم قابل توجهی می باشد و سود بسیاری را نیز به همراه بیاورد.

آیفون 10

آیفون10

آیفون10 که از یک حافظه داخلی با ظرفیت256 گیگا بایت همراه است توانسته در بین افراد از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد و میزان فروش این مدل از گوشی های هوشمند اپل بسیار بیشتر از نسخه64 گیگا بایتی آن می باشد.

اپل در مورد نسخه64 گیگا بایتی آیفون10 در کشور آمریکا999 دلار را در نظر گرفته ولی قیمیت که در مورد نسخه256 گیگا بایتی این محصول تعیین شده است بیشتر از150 دلار می باشد که قیمت بالایی به شمار می رود. نسخه256 گیگا بایتی آیفون10 با وجود اینکه قیمت بسیار زیادی دارد اما به خاطر علاقه ای که افراد به آن دارند توانسته سود بسیار بیشتری را برای کمپانی اپل به ارمغان بیاورد.

روزنبلت پیش بینی کرده است که کمپانی اپل می تواند در روزهایی تعطیلات سال نو میلادی آغاز می شود در مورد فروش آیفون10 این رقم را به بیش از30 میلیون دستگاه افزایش داده و افراد بسیار زیادی خواهند بود که از این گوشی هوشمند استفاده خواهند کرد.

البته کمپانی اپل به صورت جداگانه پیش بینی کرده این رقم را به80 میلیون دستگاه برساند و بتواند در طول سالهای کاری خود رکورد جدیدی را برای فروش محصولات خود به ثبت برساند و پرچمدار گوشی های خود را در رقم قابل توجهی به فروش برساند.

آمار منتشر شده نشان داده که کمپانی اپل در حال حاضر می تواند بیشتر از سه میلیون گوشی هوشمند آیفون10 را در یک هفته تولید کند و بر اساس گفته هایی که از سوی کارشناسان انجام شده به نظر می رسد این کمپانی تا ابتدای ماه دسامبر بتواند تولید هفتگی پرچمدار خود را به چهار میلیون برساند که در این صورت می توان با قطعیت گفت موفق خواهد شد فروش این گوشی های هوشمند خود را به رقم پیش بینی شده برساند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *